Toon posts:

[RTCW] n00b :) vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag, na het eindeloos spelen van de demo :), Return to Castle Wolfenstein gekocht,
eerst de hele dag zitten kloten met single player, maar vanavond kreeg ik wel zin in multiplayer :)

maar als ik connect met een game gaat alles goed, en dat wil ik uit die specifieke game (server), en dat doe ik dan door EXIT TO MAIN MENU, en dan wil ik bij een andere server aanmelden en dan krijg ik INVALID_CDKEY, ik neem aan dat dit komt omdat ik dan nog in die andere server aangemeld ben? hoe disconnect ik dan?

een ander vraagje van me is; met multiplayer demo eerst, als ik dan ergens zat en speelde en de game was afgelopen ging ie gewoon weer over nieuw beginnen zonder helemaal opnieuw te laden..

tis me nu opgevallen in de echte game dat als ik mp doe, in een game zit, en als deze game afgelopen is dat ik dan eerst (na het EINDE SCHERM) een laad scherm krijg met op de achtergrond RTCW screenshot en laadbalkje enzo..
hoe komt het dat dat nu wel zo is en bij de demo niet?

thnx voor jullie antwoorden ik waardeer het ;) RTCW roelt wel btw, tis het eerste spel wat ik in 5 jaar gekocht heb :D normaal kocht ik het altijd 'op een andere manier' maar uit respect voor ID en al (en ook het feit dat mp'en niet lukt met illegaal kopie) deze topper en nu al klassieker legaal bij de Free Record Shop gehaald :)

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-10 18:27

klomp

Zooi...

ik dacht dat ie uit zichzelf disconnect als je naar het main menu gaat :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 00:39 schreef kl0mp het volgende:
ik dacht dat ie uit zichzelf disconnect als je naar het main menu gaat :?
ja dat leek mij ook..
maar als ik dus naar het main menu ga, en dan opnieuw op een server wil komen, krijg ik bij ELKE server: INVALID_CDKEY..

• klomp

klomp

Zooi...

Op donderdag 03 januari 2002 00:36 schreef _Assassinator_ het volgende:

tis me nu opgevallen in de echte game dat als ik mp doe, in een game zit, en als deze game afgelopen is dat ik dan eerst (na het EINDE SCHERM) een laad scherm krijg met op de achtergrond RTCW screenshot en laadbalkje enzo..
dat komt gewoon omdat er 2 demos zijn :) MPdemo en Singledemo

de MP demo heeft niet alle map en geen screenies tijdens het laden,
en de single heeft geeneens map :P

• klomp

klomp

Zooi...

Op donderdag 03 januari 2002 00:41 schreef _Assassinator_ het volgende:

[..]

ja dat leek mij ook..
maar als ik dus naar het main menu ga, en dan opnieuw op een server wil komen, krijg ik bij ELKE server: INVALID_CDKEY..
dan denk ik dat de server je gegevens blijft vasthouden
en dat daardoor ook andere server denken dat jouw cd key
in use is

Verwijderd

hahahaahahah

als je cd key moet invullen moet je de orginele versie kopen
aders kom je niet in de goede servers....
:P

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hij zegt toch dat ie em gekocht heeft, sjongejonge....

Verwijderd

Topicstarter
d0h ja ik heb hem gekocht ;)
maar kan nou iemand antwoord geven op mn vragen? :D

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:28

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Vul gewoon nog 1 keer je cd key in.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-11 20:50
en ga anders terug naar de winkel, en vraag een nieuwe key...
Je hebt toch hopelijk niet de doos uit de winkel zelf, altijd eentje uit het magazijn vragen

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Omdat je telkens een andere kaart krijgt is omdat er dan weer een ander level wordt gespeeld.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

sommige lamers halen idd die cd-key uit het hoesje dat jij maybe hebt gekocht. Teruggaan en een andere eisen is de enige optie om wel een werkende key te krijgen.
Key generators kunnen ook "jouw"key genereren..hmm..doe je een keer legaal..werkt het nog niet..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

ook voor dit probleem heeft activision natuurlijk geen goede oplossing

maar ze hebben op hun website wel wat tips (die dus geen van allen voor langere tijd werken), kijk daar dus

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Op donderdag 03 januari 2002 00:36 schreef _Assassinator_ het volgende:
Ik heb vanmiddag, na het eindeloos spelen van de demo :), Return to Castle Wolfenstein gekocht,
eerst de hele dag zitten kloten met single player, maar vanavond kreeg ik wel zin in multiplayer :)

maar als ik connect met een game gaat alles goed, en dat wil ik uit die specifieke game (server), en dat doe ik dan door EXIT TO MAIN MENU, en dan wil ik bij een andere server aanmelden en dan krijg ik INVALID_CDKEY, ik neem aan dat dit komt omdat ik dan nog in die andere server aangemeld ben? hoe disconnect ik dan?

een ander vraagje van me is; met multiplayer demo eerst, als ik dan ergens zat en speelde en de game was afgelopen ging ie gewoon weer over nieuw beginnen zonder helemaal opnieuw te laden..

thnx voor jullie antwoorden ik waardeer het ;) RTCW roelt wel btw, tis het eerste spel wat ik in 5 jaar gekocht heb :D normaal kocht ik het altijd 'op een andere manier' maar uit respect voor ID en al (en ook het feit dat mp'en niet lukt met illegaal kopie) deze topper en nu al klassieker legaal bij de Free Record Shop gehaald :)
hey _Assassinator_ lid van [DSC] niet??? ;)

het bekende probleem met de cd-key
moet je ff terug naar de winkel en om een andere vragen en anders naar de makers van RTCW mailen maar je hebt meer kans in de winkel (denk ik)
Op donderdag 03 januari 2002 20:11 schreef evb het volgende:
ook voor dit probleem heeft activision natuurlijk geen goede oplossing

maar ze hebben op hun website wel wat tips (die dus geen van allen voor langere tijd werken), kijk daar dus
*zucht*
kom jij ieder RTCW topic verzieken of is dit gewoon toeval :? |:(

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Verwijderd

naar de winkel teruggaan is bullshit als je niet eerst even de "oplossingen" van activion probeert, wie weet werken ze bij hem namelijk wel

maar 't zal mijn reet roesten

ben jij van de rtcwgestapo ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 20:33 schreef evb het volgende:
naar de winkel teruggaan is bullshit als je niet eerst even de "oplossingen" van activion probeert, wie weet werken ze bij hem namelijk wel

maar 't zal mijn reet roesten

ben jij van de rtcwgestapo ofzo?
:rofl:
Pagina: 1