[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
W00t w00t!!!Op donderdag 03 januari 2002 00:33 schreef Sequence het volgende:
duckhunt!![]()
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
-
neu, alleen jullie ff lekker maken dat ik zelda 1 + 2 nog origineel heb en dat ik ff dikke lol ga hebbenOp donderdag 03 januari 2002 00:39 schreef NoordGestoord het volgende:
allemaal ergik speel nog wekelijks NES/SNES of Genesis, maar wil je nog iets met deze topic zeggen?
-
nee. het was een probleem wat bekend was bij nintendo..zat je niet zoals de meeste gewoon met je gun tegen het scherm?
heb toen heel vaak en heel lang aan de nintenod spelletjes lijn gehangen haha
ik wil niet weten hoeveel dat me ouders aan tel kosten heeft gekost..
-
Verwijderd
ow ja die lijnen ken ik nog welOp donderdag 03 januari 2002 01:04 schreef xonide het volgende:
[..]
nee. het was een probleem wat bekend was bij nintendo..
heb toen heel vaak en heel lang aan de nintenod spelletjes lijn gehangen haha
ik wil niet weten hoeveel dat me ouders aan tel kosten heeft gekost..
mammie mag ik de nintendo lijn bellen? ik zit vast met secret of mana!
gaat beetje oftopic hiero ... sorry
-
hele goeie site met veel info!!
Verwijderd
die kleurenOp donderdag 03 januari 2002 01:01 schreef Solid_Seal2 het volgende:
Het begin
Geweldig toch???Op donderdag 03 januari 2002 12:05 schreef Sequence het volgende:
[..]
die kleuren
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb Zelda maar mijn nes is doodOp donderdag 03 januari 2002 19:15 schreef Koeschaap het volgende:
ik heb ook mijn N64 eens uit de kast gehaald en heb eerst majoras mask ff afgemaakt en ben nu opnieuw begonnen aan ocarina of time: Ik heb wel een NES maar geen zelda
Zelda Schopt hard kont!
...Make every cut count, even if it is one frame...
Verwijderd
Oh jah... wat vinden jullie van mn Winamp ?