Hoe kan iemand een ping van -1 hebben en hoe laat je je naam knipperen (of andere effectjes, ik weet hoe je de kleur van je naam/gedeelte van naam veranderd... klopt het trouwens dat anderen niet zien dat je naam zwart is?) met multiplayer?
Verwijderd
dat van die effectjes zou ik ook wel willen wetenOp donderdag 03 januari 2002 00:19 schreef Baba het volgende:
Hoe kan iemand een ping van -1 hebben en hoe laat je je naam knipperen (of andere effectjes, ik weet hoe je de kleur van je naam/gedeelte van naam veranderd... klopt het trouwens dat anderen niet zien dat je naam zwart is?) met multiplayer?
heel simpel. Die effecten zijn scriptjes. Je kan ze "hard coden" in een cfg file, maar je kan ook op de site van de RTCW clan waar ik in zit kijken. Ga daar naar het kopje downloads. Daar kan je een proggie downen die het allemaal wat makkelijker voor je maakt 
O ja, een ping van -1 betekent dat iemand het level nog niet heeft geladen of dat ie last heeft van een gevalletje "connection interrupted"
O ja, een ping van -1 betekent dat iemand het level nog niet heeft geladen of dat ie last heeft van een gevalletje "connection interrupted"
Verwijderd
Heeft niet veel met je connectie te maken, eerder met je systeem. Weinig RAM en laden duurt een eeuw..Op donderdag 03 januari 2002 01:24 schreef Baba het volgende:
Nog een vraagje: hoe kan het dat bij mij de level nog niet geladen is terwijl anderen al spelen, m.a.w. ik kom pas binnen als het spel al bijna 30 sec. bezig is terwijl ik al vanaf de vorige level meedoe en best wel een snelle verbinding heb (@home)?
Oja even over die bewegende naampes enzo.. Ik vind het er natuurlijk wel geinig uitzien enzo, maar het is wel klote voor anderen en jezelf als je iets wilt gaan teruglezen in de console. Want wat je in feite doet, is elke 2 seconden ofzo je naam veranderen en dan lijkt ie dus te bewegen. Maar gevolg is wel dat je dus constant in de console ziet "...changed name to..." en da's zachtgezegd nie zo aardig voor de rest van de spelers. Doe maar niet dus.
256 MB moet toch wel genoeg zijn? (DDR 2100)
Maar veel spelers hebben ook dat hun naam als een soort ticker is en dat zie je niet terug in de console, hoe doe je dat?
Maar veel spelers hebben ook dat hun naam als een soort ticker is en dat zie je niet terug in de console, hoe doe je dat?
IGR is de verrotste ISP op deze wereldOp donderdag 03 januari 2002 01:23 schreef Baba het volgende:
IGR?
En wat heeft dat met mijn vragen te maken?
Maar klopt het dat je naam zwart maken geen effect heeft?
Maar klopt het dat je naam zwart maken geen effect heeft?
En dat antwoord is allang gegeven door RedtopOp donderdag 03 januari 2002 14:12 schreef Baba het volgende:
Ik wil echt graag weten hoe je je naam een beetje opfleurt.
En het staat btw ook vaak genoeg in de search
Thanks, zo'n linkje zocht ik. En dat programmatje waar RedTop naar verwees kan niet alles wat ik wil en met de search kon ik hier toch echt niks over vinden.
Dat programma wat ik gaf kan wel alles wat je wil... je moet er alleen wel een beetje creatief voor zijn en moeite voor willen doen. 
Net als voor de search (sorry, kon het niet laten)
Net als voor de search (sorry, kon het niet laten)
Pagina: 1