mooi zo!!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Kan nog wel tellenOp donderdag 03 januari 2002 00:12 schreef DR het volgende:
of de HK posts zijn eraf of je kan niet tellen
mare zijn dat de HK's of is het wat anders?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ja ze zijn erafOp donderdag 03 januari 2002 00:13 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Kan nog wel tellenzijn vandaag de hk postings eraf gegaan dan???
**check top250**
Nu dus geen nut meer om in de Hk te postenOp donderdag 03 januari 2002 00:14 schreef DR het volgende:
[..]
ja ze zijn eraf
**check top250**
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
HlpDsK 10000 posts kwijt zo tezienOp donderdag 03 januari 2002 00:15 schreef HlpDsK het volgende:
Lekker plotseling ineens.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Jah, nahja boeie. Ik zit er niet mee hoor.Op donderdag 03 januari 2002 00:16 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
HlpDsK 10000 posts kwijt zo tezien![]()
Ik weet iig dat het overgrote deel van mijn HK-posts modwerk zijn en niet een of andere post-race draadje
maakt het ineens een stuk makkelijker om je in te halen.Op donderdag 03 januari 2002 00:15 schreef HlpDsK het volgende:
Lekker plotseling ineens.
Ik zat net op de 35K
5+2*123-9=... Uh nog 300 jaar ofzo.
dus als je eventje die tijd niet wilt posten.
Dus wordt het eens in de 24h herteld ofzo?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat zeggen ze allemaalOp donderdag 03 januari 2002 00:17 schreef HlpDsK het volgende:
Ik weet iig dat het overgrote deel van mijn HK-posts modwerk zijn en niet een of andere post-race draadje
Jij praat steeds over je 20k, 30k, enz
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Jah .. maar boeien diet het me niet hoorOp donderdag 03 januari 2002 00:32 schreef Traag het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Jij praat steeds over je 20k, 30k, enz
Ik heb die posts niet door massaal 100 x in een topic "present" te roepen.
I knowOp donderdag 03 januari 2002 00:34 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb die posts niet door massaal 100 x in een topic "present" te roepen.
Jij post liever TV5
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
if($topic!=HK) { inc($postcount[$uid]); }Op donderdag 03 januari 2002 00:28 schreef JvS het volgende:
Nou wil ik nog weten hoe het bijgehouden wordt. Want topix kan niet niet-HK posts bij de postcount optellen
.
Dus wordt het eens in de 24h herteld ofzo?
ff niets
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
ff niets
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
LOL, idd. daar zit wel iets inOp donderdag 03 januari 2002 00:49 schreef Famoso het volgende:
Niet dat het mij iets uitmaakt hoor (ben toch maar 800 posts kwijt), maar er wordt altijd geroepen door de moderators 'wat boeit het aantal posts nou' , maar als het niet boeit, waarom worden die posts er dan afgetrokken
Verwijderd
Om de mensen die het wel boeit te ontmoedigen massaal te posten omdat ze denken status te hebben met hun postcount.Op donderdag 03 januari 2002 00:49 schreef Famoso het volgende:
Niet dat het mij iets uitmaakt hoor (ben toch maar 800 posts kwijt), maar er wordt altijd geroepen door de moderators 'wat boeit het aantal posts nou' , maar als het niet boeit, waarom worden die posts er dan afgetrokken
Ik verloor bijna 3700 posts, nooit geweten dat ik zoveel in de HK zat.
Neehoor, dat gebeurde voor de HK ook niet. Dit is alleen om te voorkomen dat mensen in de HK gaan posten om het posten, zegmaarOp donderdag 03 januari 2002 00:45 schreef bramvrzt het volgende:
Tsja, dan kunnen we nu gaan wachten op de postcount-geilende tweakertjes die de techfora met onzinnige replies gaan bestoken om maar aan posts te komen. Beetje kortzichtig, deze maatregel.
En wat geeft jullie de zekerheid dat het gekken die het wel boeit, niet onder elke thread in een techfora gaan reply'en: "Ja, dat heb ik ook wel 's gehad. Vervelend probleem!" en dat soort onzin.Op donderdag 03 januari 2002 00:50 schreef HlpDsK het volgende:
Om de mensen die het wel boeit te ontmoedigen massaal te posten omdat ze denken status te hebben met hun postcount.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Die gaan nu dus waarschijnlijk verder in techfora dus meer modwerk voor de modjes.Op donderdag 03 januari 2002 00:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Om de mensen die het wel boeit te ontmoedigen massaal te posten omdat ze denken status te hebben met hun postcount.
Niet dat dat mij boeit
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik ben bang dat dat eerder gaat gebeuren.Op donderdag 03 januari 2002 00:52 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
En wat geeft jullie de zekerheid dat het gekken die het wel boeit, niet onder elke thread in een techfora gaan reply'en: "Ja, dat heb ik ook wel 's gehad. Vervelend probleem!" en dat soort onzin.
Ik weet dat ik veel postte in de HK, en als ik in de tech fora postte probeerde ik er voor te zorgen een nuttig antwoord of tip te hebben voor de topicstarten en geen posts helemaal offtopic te gaan.
Maar ik denk dat andere dat nu juist wel gaan doen, om weer aan posts te komen.
geloof me dat gaat opvallen... En dan zijn de excuses 'jamaar ik mag toch gewoon wat bleren als ik wil' dus niet op... Heel simpel.Op donderdag 03 januari 2002 00:54 schreef terw_dan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat eerder gaat gebeuren.
Ik weet dat ik veel postte in de HK, en als ik in de tech fora postte probeerde ik er voor te zorgen een nuttig antwoord of tip te hebben voor de topicstarten en geen posts helemaal offtopic te gaan.
Maar ik denk dat andere dat nu juist wel gaan doen, om weer aan posts te komen.
Als je dan die HK posts blijft tellen/niet er af haalt, dan denken ze tenminste nog status te hebben wat onzinnig techposten voorkomt lijkt meOp donderdag 03 januari 2002 00:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Is het dan niet beter om strenger in de HK te modereren ipv. al die posts af te trekken.Op donderdag 03 januari 2002 00:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Je loopt imo toch wel de kans dat de postgeile users de tech. fora gaan bestoken.
Ze zijn natuurlijk allemaal zwaar gefrustreerd dat ze zoveel posts zijn kwijtgeraakt.
Nee, nog strenger in de HK modereren willen we niet.Op donderdag 03 januari 2002 01:20 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om strenger in de HK te modereren ipv. al die posts af te trekken.
Je loopt imo toch wel de kans dat de postgeile users de tech. fora gaan bestoken.
Ze zijn natuurlijk allemaal zwaar gefrustreerd dat ze zoveel posts zijn kwijtgeraakt.
Klopt het zijn ook geen techpostsOp donderdag 03 januari 2002 01:22 schreef Merely het volgende:
En gaat dit dan ook op voor [SG]? Da's toch ook geen tech. post?
De Huiskamer is een onzinforum waarvan het niveau toch al niet zo super laag ligt voor een onzinforum (vergelijk het maar met het vroegere Onzin Forum, dit is net een niveautje hoger) en zoals het wel aardig. Strenger modereren kan weer een gevolg hebben voor de sfeer, die nou juist best goed is in de HK. En in de HK een niveau aan te kaarten van "/onzin" is niet echt wat ze willen met de HK, aangezien het ook een onzin forum is.Op donderdag 03 januari 2002 01:20 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om strenger in de HK te modereren ipv. al die posts af te trekken.
Verwijderd
Op donderdag 03 januari 2002 00:46 schreef Fallen_angel het volgende:
Ik had er een dikke 4000+++ en nu nog maar 1007...
(Merely weet dat ie nu wat over zich heen zal krijgen
Alleen klopt de datum waarop ik geregistreerd ben volgens mij niet, maar dat mag de pret niet drukken
Verwijderd
Op donderdag 03 januari 2002 01:26 schreef Merely het volgende:
[HK] *.* Move --> FoK
(Merely weet dat ie nu wat over zich zal krijgen)
EDIT: ben gestegen naar 34
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Het zal idd aardige verschuivingen opleveren in de top100/250
Bravo!
sjongejonge, kom jij weleens in LA? Hier is soms weleens een wat jolige stemming... Posts zoals de jouwe hier heb ik liever niet (om het maar gelijk af te zeiken).Op donderdag 03 januari 2002 02:41 schreef Matthijsje het volgende:
Zo te zien werkt het nu al niet meerje ziet nu iedereen hier posten hoeveel posts die heeft gedaan terwijl opsom topics in de HK moeten
Bravo!
[topic=368319/1/100]
Dit topic is gesloten.
![]()