Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
volgens mij ligt het meer aan de opties die je dan krijgt. ook wel het geluid, ik denk dat het wel beter klinkt als je er een 5.1 setje ingooit
maar als je er een 5,1 ingooit is een surround sound wel wat beter dan 2 boxen en een woofer
maar als je er een 5,1 ingooit is een surround sound wel wat beter dan 2 boxen en een woofer
Maar wat wil je ? Surround in spelletjes ? Dan zal een 4.1 set wel wat uitmaken hoor...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik wil in eerste plaats gewoon lekker muziek kunnen luisteren lekker hard en spelletjes spelen met mooi geluid. Daarom vraag ik me af of dan een 4.1 setje leuker is?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Hoi... !
Mischien een tip !?
Als je een gewone stereoset hebt die leuk klinkt kun je je Audigy koppelen aan een aux./tape ingang die je waarschijnlijk nog wel overhebt op het voorversterkergedeelte van je stereo.
Dat is meestal een goedkope maar doeltrefende uitkomst.
Mischien heb je er wat aan ,zo'n kabeltje kost niet zo veel.
Grtz : Optimus Prime
Mischien een tip !?
Als je een gewone stereoset hebt die leuk klinkt kun je je Audigy koppelen aan een aux./tape ingang die je waarschijnlijk nog wel overhebt op het voorversterkergedeelte van je stereo.
Dat is meestal een goedkope maar doeltrefende uitkomst.
Mischien heb je er wat aan ,zo'n kabeltje kost niet zo veel.
Grtz : Optimus Prime
Kan je niet gewoon een setje (2.1 of gewoon 2) bijkopen, en die als achterspeakers gebruiken?
Of bedoel je dat ook...
Ik heb sinds kort een 4.1 setje gekocht 200 piek (altec lansing acs54) moet zeggen dat het voor spellen een aanrader is.
Of bedoel je dat ook...
Ik heb sinds kort een 4.1 setje gekocht 200 piek (altec lansing acs54) moet zeggen dat het voor spellen een aanrader is.
Pagina: 1