Toon posts:

mtek gf3 ti200, wie heeft 'm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan 'm hier
http://hardware.eyesonit.nl/hardware/
deze
MTEK GF-3 TI-200 64MB DDR AGP VGA MET TV-OUT EN DVI
krijgen voor € 237.57

en ik moet nu echt aan de gf3, op mijn 17" buisje lopen red faction en comanche 4 niet lekker meer..
zal ik voor deze gaan of toch maar een leadtek nemen?
(scheelt drie ouwe geeltjes :) )

Verwijderd

Voor die 75 piek meer zou ik echt de Leadtek nemen , de beste 2D filters van alle merken , en gewoon een goed en bekend merk , Mtek is gewoon een B-merk die het reference design gebuikt (opzich niks mis mee)

Maar voor de support , kwaliteit , filters etc , zou ik gewoon de Leadtek nemen.

Heb je iig kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
ja? zou je dat zien?
je moet ze eigenlijk naast elkaar kunnen zien...

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 23:40 schreef bwe het volgende:
ja? zou je dat zien?
je moet ze eigenlijk naast elkaar kunnen zien...
De kwaliteit van de Leadtek kaarten zijn even goed of zelfs beter dan de Matrox kaarten , vind zelf mijn videokaart een errug goede 2D hebben ivm mijn oude Geforce 2 Mx van Asus en de Club 3D Kyro.

De Mtek heb ik ook nog nooit gezien , maar ik denk eigenlijk wel dat het een b-merk is dat heeft bespaard op de 2d filters.

Verwijderd

Topicstarter
ja, daar staat leadtek bekend om idd.
ik voel eerlijk gezegd ook het meest ervoor om een a-merk te kopen..daar krijg je het minste spijt van!
het wordt de leadtek.

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 00:02 schreef bwe het volgende:
ik voel eerlijk gezegd ook het meest ervoor om een a-merk te kopen..daar krijg je het minste spijt van!
het wordt de leadtek.
Zeker weten de beste keus :)

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 01:38
Op donderdag 03 januari 2002 00:02 schreef bwe het volgende:
het wordt de leadtek.
huh, krijg je er nu al van spijt van dan? dan zou ik die mtek nemen, krijg je het minste spijt omdat ie goedkoper is... :?

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 23:47 schreef Shaggy16 het volgende:

[..]

De kwaliteit van de Leadtek kaarten zijn even goed of zelfs beter dan de Matrox kaarten , vind zelf mijn videokaart een errug goede 2D hebben ivm mijn oude Geforce 2 Mx van Asus en de Club 3D Kyro.

De Mtek heb ik ook nog nooit gezien , maar ik denk eigenlijk wel dat het een b-merk is dat heeft bespaard op de 2d filters.
Ik heb de Leadtek GF3Ti500 naast de Elsa Gladiac 920 en Matrox G550 gezet in mijn eigen systeem.
Matrox is stukken beter, het beeld is scherper en de kleuren zijn veel frisser. Ik snap niet hoe jij het tegendeel kunt beweren... Het verschil is gewoon te groot.
Leadtek en Elsa ontlopen elkaar niet zo heel veel. Leadtek doet het ietsje beter maar het verschilt niet veel. Ik zou daar in elk geval niet meer voor willen betalen dan een Elsa GF3.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:18

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ik heb een Leadtek GF2 Pro gehad, dat ding was na twee maanden finished. Nu een ASUS, hopen dat dat wat beter gaat...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
als je niet overklokt boeit het helemaal geen flikker en kan je net zo goed voor een goedkoper B-Merk gaan, chipset die in die kaartjes zitten is en blijft van nvidia (= zelfde performance)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 10:41 schreef VeldKoe het volgende:
als je niet overklokt boeit het helemaal geen flikker en kan je net zo goed voor een goedkoper B-Merk gaan, chipset die in die kaartjes zitten is en blijft van nvidia (= zelfde performance)
ja, 3d! maar aangezien ik niet een autoexec.bat heb lopen naar red faction of comanche 4 wil ik ook lekker kunnen IE'en en mailen enzo...
en dat zijn weer je RFI filters die je windows-desktop aplicaties in 2d displayen...
en die wil ik net zo goed hebben als de 3d!
en heeft die MTEK die?

en wie heeft deze kaart BTW?

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ah.. ja nou persoonlijk draai ik alles standaard in 1024 maar als je daarboven gaat zitten moet je uiteraard een leadtek nemen, de kwaliteit van de andere merken van de geforce chipsets in 2d boven 1024 is gewoon uitermate bagger

dat heeft voorzover ik weet alleen leadtek (die extreem hoge kwaliteit filters en dus 2d kwaliteit) en die M-Tek ZEEEEEEEEEEKER niet

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tja we kunnen merken nu wel gaan afkraken, maar hebben jullie een MTEK kaart thuis gehad??????? Spreek je uit ervaring??? Of is het papegaaien ?

Ik heb een MTEK MX400 gehad, goede kaart! Alleen:
MTEK verkoopt vaak kaarten met slechter geheugen!
Dus opletten dat die GF3 WEL op de goede geheugen en clockspeed draait, verder was de 2d gewoon goed bij mijn kaartje. Mja wat wil je ook die MX was toen 125,- goedkoper als een merkkaart, en met NVMAX kwam ik net aan de standaardspeeds, dus geen o'clock.

Het is maar wat je wil, de prijs is naar de prestatie vaak bij MTEK. Iets minder snel maar stukken cheaper.

Verwijderd

Ja ik heb ook een MTEK Geforce 2 pro 64 DDR ... en heb daar ook geen problemen mee enzo...ben er wel tevreden over.

Verwijderd

ik heb zelf een geforce 2 gts van powercolor

is volgens mij ook een b-merk
maar ik merk het verchil niet
puik kaartje gewoon

maar mtek ken ik verder niet

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
neem de leadtek ik heb hem ook en super kaarje echt super 2d en 3d !!!! :)

Verwijderd

Topicstarter
ehh...
met paradigit gesproken, deze heeft geen dvi (daar gaat m'n toekomstige flatpannel) en een passieve koeling!
?? een gf3 zonder fan met ook nog eens nix op het geheugen EN geen dvi???
het zal wel een spciale 'El Cheap-ass Paradigit' versie zijn.. :r
ff verder sjoppe.

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• Luiaard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:13
Ik heb vandaag die Leadtek OEM bij paradigit gehaald en er zat tot mijn verbazing wel DVI op, terwijl ze over de telefoon hadden gezegd dat dit niet zo was. Ik moet nog even gaan spelen om te kijken hoe hoog hij te klokken is...

PS er zit gewoon een fan op, alleen het geheugen wordt niet gekoeld.

Import van EVs

Pagina: 1