Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Nee, zo'n kastje heb je niks aan.
Gewoon een 2e videokaart nemen, of een dualhead kaart kopen om je huidige te vervangen.
Had dit niet in je andere topic erbij gepast?
Gewoon een 2e videokaart nemen, of een dualhead kaart kopen om je huidige te vervangen.
Had dit niet in je andere topic erbij gepast?
Ja sorry, maar ik wist niet precies waar het hoorde.. die andere gaat er echt over of het handig is bij webdesign, deze meer over de hardware-kant... zal de volgende keer combineren.
Videokaart vervangen doe ik niet (net maandje GeForce 3 Ti 200
)
Videokaart vervangen doe ik niet (net maandje GeForce 3 Ti 200
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Maakt niet zoveel uit hoor
Maar als je niet wilt vervangen MOET je er een pci videokaartje bijsteken.
Een dual kaartje is wel beter denk ik, misschien een Radeon 8500???
Werkt hier goed: mijn Philips samen met mijn Iiyama pro 411.
Op woensdag 02 januari 2002 23:39 schreef Basz19 het volgende:
Tja, dan valt die optie ook weg.Videokaart vervangen doe ik niet (net maandje GeForce 3 Ti 200)
Met een PCI kaartje werkt anders ook perfect hier, dus dat maakt niet zoveel uit. Hoewel je misschien met een dualhead kaartje je wat meer leuke software trucjes hebt.
valt dit altijd zonder problemen te combineren?
kep een GeForce2 MX(400 geloof ik)
en dat zorgt er dan gewoon voor dat er per monitor een verschillende (3d) snelheid is?
(misschien domme vragen maar ik heb geen zin om eerst zelf een kaart te gaan kopen om het uit te vinden!)
en dat zorgt er dan gewoon voor dat er per monitor een verschillende (3d) snelheid is?
(misschien domme vragen maar ik heb geen zin om eerst zelf een kaart te gaan kopen om het uit te vinden!)
Radeon 8500 heeft ondersteuning voor DUal Monitor jahOp woensdag 02 januari 2002 23:39 schreef Basz19 het volgende:
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Kaartje erbij is geen probleem, en ja de 3d/2d snelheid is afhankelijk van het kaartje wat je erin steekt. Iig zijn de snelheden wel verschillend ja, dus als jij een virge 4 mb kaartje erbij neemt kan je op de monitor die je daar aan hangt waarschijnlijk geen quake 3 met 150 fps spelen.Op woensdag 02 januari 2002 23:41 schreef Magus het volgende:
valt dit altijd zonder problemen te combineren?
Ik neem dan ook gewoon goedkoop PCI-kaartje erbij, het gaat niet om 3D, dat heb ik wel met GeForce op 19". 4MB voldoet al... Nu maar eens op zoek
Pagina: 1