DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Ik heb nergens last van. Ik woon in Nieuwegein bij de weg....
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Hmm..ik in Emmeloord..ff kijken of het weer werkt...
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Hmm..het lijkt weer te werken...nu maar hopen dat hij het blijft doenOp woensdag 02 januari 2002 22:41 schreef TheVisionMaster het volgende:
Hmm..ik in Emmeloord..ff kijken of het weer werkt...
wat voor OS gebruik je? het schijnt dat je met win 98(en 98SE) problemen kan krijgen waardoor "opeens" geen dataverkeer meer mogelijk is terwijl de verbinding er schijnbaar wel nog is...
je moest dan een 1 of ander filetje van ME overhalen en daarmee de originele overschrijven waardoor het opgelost zou zijn.
toen ik 98se gebruikte hielp dat filetje idd maar heb er nu met xp zowieso geen last meer van. o btw, ik had dat probeer _alleen_ als ik (veel) ging uploaden...
je moest dan een 1 of ander filetje van ME overhalen en daarmee de originele overschrijven waardoor het opgelost zou zijn.
toen ik 98se gebruikte hielp dat filetje idd maar heb er nu met xp zowieso geen last meer van. o btw, ik had dat probeer _alleen_ als ik (veel) ging uploaden...
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Pagina: 1