Monitor ervaring

Pagina: 1
Acties:

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57
[topic=368083]

(voor commentaar op topictitel: [topic=368087] )

Hij hoeft niet weer open ofzo (ik postte hem niet voor een discussie), maar ik vind dat het topic zeerzeker zin heeft.
Als je een monitor wil kopen waarvan nergens reviews van te vinden is, en niemand heeft er zijn ervaring gepost, dan lijkt mij zo'n draadje wel zinnig.

Van mij part gaat zo'n topic meteen op slot, maar mij lijken dergelijke topics wel handig.

En wat ik dan niet snap is dat er op topics als 'Wie heeft er ervaring met de A420 van Sony' geen slotje gaat.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah. het is zowiezo een wazig topic. Niet echt een discussie of een vraag. Meer een mededeling.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:22

BrZ

Op woensdag 02 januari 2002 22:33 schreef cREATiVe8500 het volgende:
[topic=368083]
Als je een monitor wil kopen waarvan nergens reviews van te vinden is, en niemand heeft er zijn ervaring gepost, dan lijkt mij zo'n draadje wel zinnig.

En wat ik dan niet snap is dat er op topics als 'Wie heeft er ervaring met de A420 van Sony' geen slotje gaat.
Ehmz.. je zegt het zelf al.. ALS je ervaringen van mensen wilt weten die echt niet gepost zijn... dan moet je het vragen...

Op jouw manier kunnen er wel tienduizenden topics gestart worden met in allemaal dat je met 1 bepaald stuk hardware tevreden bent...

En trouwens, "Goed monitor" is echt lekker nederlands ;)

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57
Dat was ook de bedoeling. Dit leek mij een vrij heldere tekst. Zeker als je kijkt naar het gemiddelde wie-heeft-ervaring-met-deze-monitor-topic.

Ik ben ervoor om zo'n topic te posten als je niets over een bepaalde monitor kan vinden. Zoals ik al zei, dan kan er evt. meteen een slotje op, maar dan staat hij iig in de search voor de informatiezoekende tweaker :)
En trouwens, "Goed monitor" is echt lekker nederlands ;)
Ik herhaal:[quote](voor commentaar op topictitel: [topic=368087] die stukken minder duidelijk zijn.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:22

BrZ

[quote]
Ik herhaal:
(voor commentaar op topictitel: [topic=368087] die stukken minder duidelijk zijn.
Mja, maar waarom zou dit zich tot monitoren moeten beperken, als het echt nuttig is zoals jij zegt :?

Ik denk echt dat het beter is om je ervaring te geven zodra iemand er om vraagt, en als je ervaringen wilt horen die nog nooit gepost zijn om er dan om te vragen...

(leuke blockquotes :? )