[CM] Is dit echt moeilijk om te maken?

Pagina: 1
Acties:

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:57
Ok, ik heb enkele weken geleden mn eerste Casemod gemaakt, met daarin een Plexi-window en een mooie baybus met wat ledjes en schakelaartjes...

Nu zijn we bezig met een LAN organizeren, en vonden we het wel geinig om die Server ook ff flink te modden >:)

nu kwam ik op een of andere site deze kast tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.hitechmods.com/gallery/page15/David-1.jpg
En dan gaat het dus alleen om de zijkant. Maar nu vroeg ik me af of dit moeilijk is om te maken?

Die gaten zagen lukt natuurlijk wel, maar hoe moet ik die patronen wit verfen?
Want ik neem aan dat ik eerst die kast helemaal zwart moet spuiten. en daarna op 1 of andere manier dat witte spuiten, kan dat gewoon met een normale verfspuitbus? Of moet je daar zo'n airbrush set voor hebben ofzo?

Verwijderd

ehh, spuiten vanaf een iets grotere afstand dan normaal en sneller heen en weer bewegen zodat je het neveleffect krijgt.

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Ik denk dat dat met een paintbrush ofzo is gedaan

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:57
Op woensdag 02 januari 2002 22:22 schreef LeonM het volgende:
Ik denk dat dat met een paintbrush ofzo is gedaan
ja, dat is dus juist mijn probleem... Das mij iets te duur enzo :( Jammer

Daarom vraag ik hier ff naar alternatieven :)

Verwijderd

een ander vet logo zelf maken en dan sjabloon maken en dan oplaken en spuiten en klaar is KESSS :)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

breinonline

Are you afraid to be known?

Die kast ben ik ook wel eenss tegengekomen ja. Ziet er erg kewl uit. Vooral in het donker, met al die gaatjes aan de zijkant. Maar ik denk dat het redelijk lastig is dit te maken. Een airbrush of veel spuitervaring lijken me wel vereist om dit te kunnen maken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1