Toon posts:

hoe kan ik hd met andere pc verwisselen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Familie van mij krijgt adsl en een andere kabel.Om mp3 en divx te ruilen wil ik mijn hd als floppy gebruiken inplaats van steeds cd-rw te gebruiken.nu bestaadt er een hd rack of zo iets iemand info daarover .Kan zoiets ookover usb?mijn neef weet echt helemaal niks van pc af

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 21:42 schreef hobgoblin het volgende:
Familie van mij krijgt adsl en een andere kabel.Om mp3 en divx te ruilen wil ik mijn hd als floppy gebruiken inplaats van steeds cd-rw te gebruiken.nu bestaadt er een hd rack of zo iets iemand info daarover .Kan zoiets ookover usb?mijn neef weet echt helemaal niks van pc af
en jij wel :? :P

snap namelijk nix van je verhaal

edit:
of bedoel je: gegevens overzetten van de ene pc naar de andre. Gewoon hd in die andere pc knallen

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

een netwerk verbinding bied vaak ook een uitkomst

en dat kan door middel van een crosslink kabel, 2 netrwerk kabels en een hub, met een speciale usb kabel, met 2 usb kabels en een hub, met een speciale firewire kabel, enz

ook kun je natuurlijk zoals mijn voor ganger al zei de hd gewoon in de de andere pc stoppen.

ale je het uitwissenlen vaker doet kun je ook een verwisselbaar hdd rack kopen met 2 sloten die je in de pc's kunt bouwen.

dus er zijn oplossingen zat.
je kunt natuurlijk ook gewoon naar de plaatselijke computerboer gaan en de opties met elkaar vergelijken

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt ook FireWire gebruiken, is nog lekker snel ook.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op woensdag 02 januari 2002 21:55 schreef the_dgc het volgende:
een netwerk verbinding bied vaak ook een uitkomst

als je het uitwissenlen vaker doet kun je ook een verwisselbaar hdd rack kopen met 2 sloten die je in de pc's kunt bouwen.
Ik denk niet dat ie met zn hele familie in 1 huis woont :)

Zo'n removable harddisk bracket is echt top.
Ik heb er ook 1 in me pc zitten om mn belangrijke data te backuppen en dus ergens anders te bewaren. Kost alleen wel 40 piek per bracket ofzo.
Ik heb het gekocht op de zwarte markt.

Zo'n usb kastje kost iets van 200 piek ofzo trouwens en werkt natuurlijk niet direct met sommige OS'en.

• the_dgc

the_dgc

raar he..... leven!!

Op woensdag 02 januari 2002 21:57 schreef terw_dan het volgende:
Je kunt ook FireWire gebruiken, is nog lekker snel ook.
usb2 ook

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• the_dgc

the_dgc

raar he..... leven!!

Op woensdag 02 januari 2002 22:00 schreef sjuk het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie met zn hele familie in 1 huis woont :)

[..]
ik geef maar een aantal mogelijkheden aan hoor ik weet niet hoe de situatie daar is want dat heeft ie niet verteld

Verwijderd

Je koopt gewoon 2 van die HD racks van 25,- per stuk en klaar is kees,wel effe inbouwen natuurlijk,maar daarna is het wel handig.

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11
Denk dat z'on bracket toch wel de oplossing is voor je..... Lekker handig en snel :)

Verwijderd

Topicstarter
mijn neef woont in odoorn pc staat in doetichem kan dus niet ff netwerk aan leggen om data over te zetten.moet dus via andere manier .kan ik niet een hd met usb aansluiting krijgen of een bracet met usb?

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Check dit:
http://www.tweakers.net/nieuws/18816

geen idee wat de prijs is.

Verwijderd

waarom schroef je die kast niet gewoon open en hang die hd er ff in. overpompen en klaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 22:21 schreef Oracle het volgende:
waarom schroef je die kast niet gewoon open en hang die hd er ff in. overpompen en klaar :)
te veel werk ;)

• the_dgc

the_dgc

raar he..... leven!!

Op woensdag 02 januari 2002 22:19 schreef sjuk het volgende:
Check dit:
http://www.tweakers.net/nieuws/18816

geen idee wat de prijs is.
zo'n rack intern is sneller

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 22:21 schreef Oracle het volgende:
te veel werk ;)

• the_dgc

the_dgc

raar he..... leven!!

Op woensdag 02 januari 2002 22:29 schreef hobgoblin het volgende:

[..]

te veel werk ;)
das 2 keer :P

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11
Op woensdag 02 januari 2002 22:39 schreef the_dgc het volgende:

[..]

das 2 keer :P
DAzz pas overwerk :P

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 22:24 schreef hobgoblin het volgende:

[..]

te veel werk ;)
WAT??!! hooguit een paar minuten, maar wel zo gratizz ;)

enne zowiezo sneller dan alle andere opties, tenzij die pc op een onmogelijke plek staat ofsow ;)
Pagina: 1