Alpha 266 XL post error :(

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Ik heb van mijn oom een Digital Alpha 266 XL gekregen. Een leuk exotisch speelgoedje, maar hij wil niet posten :(
Als ik 'm aanzet krijg ik geen beeld en de piepcode * _ * * * _ * * * (* = piep, _ is lange tussentijd)
Iemand die ook zo'n bak heeft en weet wat dit betekent?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen idee.. heb je er zelf nog onderdelen aan toegevoegd of heb je hem zo gekregen? Alpha's zijn best kieskeurig met geheugen enzo.

• Demo

Demo

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 21:48 schreef Bigs het volgende:
Geen idee.. heb je er zelf nog onderdelen aan toegevoegd of heb je hem zo gekregen? Alpha's zijn best kieskeurig met geheugen enzo.
Heb 'm zo gekregen... alleen ff opengemaakt om te kijken wat er in zit (en meteen ff een klodder arctic onder die heatsink gespoten :))

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• Demo

Demo

Topicstarter
|:( @ me...
Ik had het geheugen er uit gehaald en er weer in gezet, blijkt dat ik dat SIMMetje (dat is het toch :?) er scheef ingezet heb...

Hij boot nu, heb er een nieuwe firmware op geflashed (had ik er ook bij gekregen) en NT4 (stond er op) draait nu :)