Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Geen idee.. heb je er zelf nog onderdelen aan toegevoegd of heb je hem zo gekregen? Alpha's zijn best kieskeurig met geheugen enzo.
Heb 'm zo gekregen... alleen ff opengemaakt om te kijken wat er in zit (en meteen ff een klodder arctic onder die heatsink gespotenOp woensdag 02 januari 2002 21:48 schreef Bigs het volgende:
Geen idee.. heb je er zelf nog onderdelen aan toegevoegd of heb je hem zo gekregen? Alpha's zijn best kieskeurig met geheugen enzo.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ik had het geheugen er uit gehaald en er weer in gezet, blijkt dat ik dat SIMMetje (dat is het toch
Hij boot nu, heb er een nieuwe firmware op geflashed (had ik er ook bij gekregen) en NT4 (stond er op) draait nu