Problemen met afspelen film [avi / divx]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een film op mijn computer staan in avi format, ik wil dezbij mediaplayer afspelen, hij load dan een codac code, maar vervolgens geeft hij een error en speelt louter het geluid af. Wat is het probleem, en hoe is het te verhelpen, welke sites etc etc??????

MVD Kid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

haal hier de codec, meer info op http://www.mydivx.com /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is nog steeds niet opgelost ik heb wat codec programma's geload, maar ze hebben geen impact op mediaspeler, mediaspeler gaat automatisch ergens een codec bestand loaden, ik krijg dus alleen geluid en geen beeld, bij de filters staat ook geen MP4 decoder of zoiets dergelijks bij deze film,wat kan het dan zijn?????? kan het aan de film liggen of what??

MVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

probeer eens een andere prog dan mediaplayer (zie ook weer dezelfde link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:41
Ahh, zelfde probleem gehad met "rotaidalG", je moet dan ergens een patch in je codec aanbrengen. Moet je even checken bij de plaats/persoon waar je hem vandaan heb gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas65
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik denk dat het een nAVI film is dan moet je deze codec hebben: http://homepages.go.com/~platypii69/navi.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Geen FXMPEG4?? Probeer eens de SMRpatch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SMRpatch?? het vreemde vreemde sommige kleine avi films speelt hij wel af, werken zeker niet op mp4 techniek, asf files spelen wel goed...... ik ben de navi.rar aan het loaden later meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de .rar file geintaleerd en ben al een beetje verder, maar nu kan ik alleen de film kijken als hij op fullscreen staat zet ik hem op normaal dan krijg ik het windows logo en geen film meer, wat kan ik hier aan doen? Het loopt verder ook niet 100% soepel.

MVD Kid
Pagina: 1