Toon posts:

Online game deel 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is alweer een paar maanden terug, maar een spel(online space game) wat ik aan het maken ben is nu bijna af. Het is dus een online game, te vergelijken met Utopia of met planetarion, waar je allemaal van die hightech wapens hebt enz. Ik vroeg me nu af wat jullie leuk zouden vinden in zo'n spel erbij. Ik heb bijv. shields in mijn spel en die kun je dan moduleren en dan kan de tegenstander die shieldfreq. raden. Dat vond ik zelf wel een leuk idee, hebben jullie als gamers nog wat leuke ideeën?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:27

Bloodclot

Jawier!

heb je een link naar een page ofzo?
Ik vind dit geen spam, want als iemand zelf(of met een paar anderen) een online maakt, mag hij het wel showen hier.

Verwijderd

Topicstarter
Geen link, spel komt eerste kwartaal 2002 uit. Ik probeer zoveel mogelijk dingen er in te doen, die astronomen pas hebben ontdekt, allemaal exotische deeltjes enzo. Je kunt in mijn spel dan ook andere mensen oplichten en die worden dan weer boos. HAHA! Ik vroeg me af, of iemand anders nog zo'n idee had. En zo ja, welke?

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 21:40 schreef gang-ster het volgende:
Geen link, spel komt eerste kwartaal 2002 uit. Ik probeer zoveel mogelijk dingen er in te doen, die astronomen pas hebben ontdekt, allemaal exotische deeltjes enzo. Je kunt in mijn spel dan ook andere mensen oplichten en die worden dan weer boos. HAHA! Ik vroeg me af, of iemand anders nog zo'n idee had. En zo ja, welke?
mmm oplichten, dat zie je ook niet vaak, das een leuk idee!
ook wel interessant van die nieuwe plekjes van die astronomen; dan steek je er ook nog iets van op (8>

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op donderdag 03 januari 2002 01:05 schreef DjeV het volgende:

[..]

mmm oplichten, dat zie je ook niet vaak, das een leuk idee!
ook wel interessant van die nieuwe plekjes van die astronomen; dan steek je er ook nog iets van op (8>
Moet dan wel een lekkere astronoom zijn :9 :D .

Steam

Verwijderd

miischien dat je gewoon bepaalde typen wapens van coertuigen kan upgraden... dus dat je gewoon een updatepannel hebt, en daar bv. pulselaser naar level 3 kan upgraden (ik zeg maar wat...)

als dat er nog niet inzit, lijkt dat me best cool...

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 01:12 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Moet dan wel een lekkere astronoom zijn :9 :D .
kom op Jean-Luc, dat moet er bij jou toch wel ingebakken zitten :P
"to explore strange new worlds and new civilizations, to boldly go where no man has gone before" *D

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die pulselasers had ik ook wel in een andere vorm bedacht. Bij zo'n spel heb je nl. drie mogelijkheden:
1 Je hebt 1000 schepen waarvan 1000 type 1, 2000 type 2 enz
2 Je hebt 10 schepen die je individueel kunt besturen
3 Een combinatie van die twee

3 lijkt mij het gaafste, maar dan moeten er ook echt mensen orders opvolgen van een of andere leider. En ik denk niet dat dat werkt. Het spel zoals het nu is, is versie 1. Dat upgraden kan op zich wel. Maar zal in de praktijk niet erg veel nu heben voor een speler.

Verwijderd

Topicstarter
Welke zouden jullie het leukste vinden? 1,2 of 3. Bij drie zou ik graag suggesties willen hebben voor op welke manier je dat zou kunnen bereiken.

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Dat opvolgen van orders kan echt wel, als je serieuze spelers hebt. Zie planetarion, daar luister je (ik tenminste bij een attack) ook naar je GC om op een bepaalde tijd te sturen.

dunno

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde het in een andere vorm: Jaap heeft 1200 schepen. Jaap kan alleen die schepen aanvoeren qua getallen. Dan zijn er 160 mensen die weer schepen kunnen upgraden en apart mee aanvallen. Zoals planetarion wordt het ook wel iig.
Pagina: 1