Toon posts:

welke cd burner?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enige maanden geleden een cd rom speler gekocht, natuurlijk een belangrijk deel van de computer, maar ik had maar een beperkt budget, vandaar dat ik een mooi spelertje voor 100 gulden nieuwheb gekocht. Ik weet het, dom dom dom. Dat ding loeit als een gek en is extreem langzaam. Gewoon een spelletje is haast niet te spelen, stopt ie opeens en begint te loeien en na 5 seconden (ja 5 seconden) heeft hij blijkbaar gevonden wat ie moet vinden want dan kan ik weer een tijdje door. Dat gaat natuurlijk niet. Nu wilde ik toch een cd brander, maar die moet zoŽn beetje de taak van mijn gewone cd speler overnemen. ik heb nu een ruimer budget beschikbaar en de snelheid van het branden vind ik niet heel erg belangrijk. Ideeën?

Verwijderd

Lite-on :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik denk dat dit weinig nut heeft want iedereen heeft hier andere meningen over.

De een vind Creative helemaal top en de ander helemaal niks, geldt ook voor de andere merken.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Gebruik de search eens :Z. Weet je al hoevaak deze vraag is langs gekomen.... :?. Nee? Zoek maar eens :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Plextor
Lite-on
dit zijn de meeste verkochte op dit moment.

Verwijderd

Hier zijn wel erg veel topics over geweest, misschien eens op t.net en in de search kijken :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.