is dit nog te koop??

Pagina: 1
Acties:

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 21:37
Ik wil mijn BX moederbord upgraden met een celeron 1000 mhz. Nu heb ik alleen een slot 1 naar socket 370 convertor daarbij nodig met voltageregeling. Ik kan ze alleen nergens vinden. KAn iemand mij hiermee helpen? adresseen, telefoonnummers bvd

http://specs.tweak.to/6635

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Misschien van die PC beurzen :). Koop je gewoon zo'n computerblad en staan er wel in :+. En anders eff vragen en winkels af gaan :). Http://www.pctronix.nl Hebben ze misschien. (Dit zaakje doet in oudere computer onderdelen ;) ).

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Op woensdag 02 januari 2002 21:22 schreef Stampre het volgende:
Ik wil mijn BX moederbord upgraden met een celeron 1000 mhz. Nu heb ik alleen een slot 1 naar socket 370 convertor daarbij nodig met voltageregeling. Ik kan ze alleen nergens vinden. KAn iemand mij hiermee helpen? adresseen, telefoonnummers bvd
Bij computerland hadden ze die dingen van asus. Ze waren 5- piek. Het ging van 1,6 tot 2 dacht ik

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb onlangs ook nog naar zo'n ding zitten zoeken, ik heb het toen maar opgegeven.

Een aantal zaken afgebeld, maar niemand kon meer zo'n ding leveren. Ik hoop dat jij meer geluk heb.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:14
Mail ff, ik heb nog wel zo'n ding liggen. Tegen porto kosten wil ik hem wel opsturen.
(Niet allemaal tegelijk mailen aub. :) )

Het is een Abit Slotket nogwat geloof ik.

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 21:55
http://www.overclockers.co.uk/ Hier hebben ze zeker de enige echte Asus S370DL versie. Opsturen is in minder dan 1 week geregeld.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Pagina: 1