divx+mono :(

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik heb een divxfilm, en die heeft een mono geluids signaal, (alleen de recher box)

kun je die avi niet zo maken, of converteren, dat hij van het rechtse signaal OOK het linkse maakt,

als ik een koptelefoontje op heb, irriteer ik me DE PLEURIS als ik maar aan 1 kant geluid hoor,

nee het ligt niet aan m'n boxen/geluidskaart/koptelefoon, andere films, zijn gewoon stereo

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:39

4POX

Everybody is wired

Als je een soundblaster live! (of andere 3dkaart hebt) kun je in de 3dmixer de wave zo instellen dat deze over beide kanalen klinkt... Misschien kun je iets doen met de balans in volumeregeling als je geen soundblaster live! hebt

AKA Rinkel weblog

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik heb een sblive!
maar ik wil het persee zo oplossen :)

als ik de balans naar links schuif, heb ik heeeeeeeeeeeeeeel zacht geluid, (een echo van het rechtse, in het zacht)
ik wil gewoon, op 1 of andere manier dat zo converteren, dat hij 2 kanalen ziet, van mijn apart 2 verschillende kanalen, maar wel 2 keer hetzelfde geluid, als er maar uit 2 boxen geluid komt, zonder aan de volume regeling te fokke :(

Verwijderd

VirtualDub .. Video Stream direct overnemen en de Adio Stream Full Processing naar Stereo (MP3) omzetten ..