Toon posts:

[POLL] is dit uitlokking? [ no flame ]

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dit is geen flame , wil gewoon weten of iemand hetzelfde denkt als mij.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 02 januari 2002 20:47 schreef LeonM het volgende:
[..]

Nieuwe films die net op dvd uit zijn

--------------------------------------------------------------------------------

En dat was het antwoord dat ik wilde horen.
Je hebt hierbij een Officiële Waarschuwing te pakken voor het vragen naar Warez + een HK-dagban over een paar minuten.

Tip: lees de FAQ

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

HK ---> LA

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:32

Theeboon

theebonen bestaan!

JA!

Op de brandstapel met 'em!!

!FiKKeN! !RooSTeReN! !BRaNDeN!

"I sit in my room and imagine the future."

• Orphix
  • Niet online
:? ik snap er niks van

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22

Jox444

Honestly....

Op woensdag 02 januari 2002 21:04 schreef Sanders het volgende:
dit is geen flame , wil gewoon weten of iemand hetzelfde denkt als mij.

quote:
Op woensdag 02 januari 2002 20:47 schreef LeonM het volgende:
[..]

Nieuwe films die net op dvd uit zijn

Je hebt hierbij een Officiële Waarschuwing te pakken voor het vragen naar Warez + een HK-dagban over een paar minuten.

Tip: lees de FAQ
huh ik niet snap?

Het is FRIET!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/367957

iemand maak ff zo'n standaard poll :)

ik vindhet trouwens een niet zo snuggere uitlokking :o

Human Bobby

• Dommel
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Niks te uitlokking aangezien LeonM een gebruiker is die al een paar maanden geregd is. Hij weet dus wat wel en wat niet mag. Oftwel als hij zo stom is om op die vraag van hlpdsk nog antwoord te gaan geven ook dan is het zijn probleem als dat precies het verkeerde antwoord is :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Ik vind het een niet snugger usertje >:)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/367957

voor de niet begrijpers

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het ging over divxjes en toen vroeg helpdesk (-ee) wat voor divxjes en toen zei die gast die net uit op dvd zijn en toen kreeg hij een OW+ban en toen sloot helpdeskje snel de topic want somminge vonden het uitlokking

Verwijderd

De situatie was onduidelijk. Wilde hij nou legale of illegale DivX. Hij wil het downloaden.

Dus ik vraag 'm wat voor DivX.

Als hij dan zo dom is om doodleuk te zeggen dat ie zoekt naar de nieuwste films van DVD. Jah .. dan is de zaak duidelijk.

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
Op woensdag 02 januari 2002 21:10 schreef HlpDsK het volgende:
De situatie was onduidelijk. Wilde hij nou legale of illegale DivX. Hij wil het downloaden.

Dus ik vraag 'm wat voor DivX.

Als hij dan zo dom is om doodleuk te zeggen dat ie zoekt naar de nieuwste films van DVD. Jah .. dan is de zaak duidelijk.
ja vind het ook niet nodig om hier een poll over te maken eigenlijk , maar je kan het ook zien dat het wel kan worden opgevat als uitlokking.. maar ik snap je punt.

Human Bobby

Verwijderd

Het is gewoon 2 keer dom...

HlpDsK gaf hem zelfs nog een kans door te vragen wat voor DivXjes.

Dat hij dan nog zo'n dom antwoord gaat geven is z'n eigen fout. Hij gaat z'n filmpjes maar lekker op een andere manier regelen.

[edit]
Het zou anders zijn als je hem de woorden in de mond had gelegd, maar dat is niet zo.

Verwijderd

Uitlokking is vragen of je DivXjes van nieuwe films wil downen.

En dan een OW geven als ie ja zegt.

Da's iets heel anders.

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 21:14 schreef Cheatah het volgende:
Het is gewoon 2 keer dom...

HlpDsK gaf hem zelfs nog een kans door te vragen wat voor DivXjes.

Dat hij dan nog zo'n dom antwoord gaat geven is z'n eigen fout. Hij gaat z'n filmpjes maar lekker op een andere manier regelen.
En dan staan er al replies van users waaruit overduidelijk blijkt dat ie niet goed bezig is. Zelfs "ik hoop maar dat het legale divx is dat je vraagt" enz.

En dan alsnog zeggen dat je de nieuwste DVD's als DivX zoekt :{

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:42

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

tja.. antwoord van LeonM was idd niet zo snugger.

Hij had beter kunnen zeggen:
Die nieuwe films die ik vanmiddag gekocht heb maar niet kan kijken omdat ik geen DVD-speler heb :)

Ik vind wel dat HlpDsk 'm meteen op slot had moeten gooien ipv van eerst afwachten op reacties.

Sys Specs

• The Legend
  • Laatst online: 23:15

The Legend

*Plop*

Waarom wachtte je net zolang op de verboden uitspraak zodat hij een OW kreeg, je had ook in je 1e reply een hint kunnen zetten dat hij bij een eventuele warez request een OW zou krijgen. Nu wacht je net zolang totdat hij onbewust de uitspraak doet zodat jij hem kunt bannen.

Vriendelijk is anders niet?

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Heel grappig.

Als ik 'm op slot gooi voordat er sprake is van illegale DivX dan had hier nu een topic gestaan met de vraag waarom dat draadje dicht is, want er staat niks illegaals.

En je hoort de FAQ te kennen. Zeker als je hier al langer rondloopt.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op woensdag 02 januari 2002 21:19 schreef HlpDsK het volgende:
Heel grappig.

Als ik 'm op slot gooi voordat er sprake is van illegale DivX dan had hier nu een topic gestaan met de vraag waarom dat draadje dicht is, want er staat niks illegaals.

En je hoort de FAQ te kennen. Zeker als je hier al langer rondloopt.
Je leest niet goed, ik zeg nergens dat je hem dicht had moeten gooien. Ik ben het ook met je eens dat hij de FAQ had moeten kennen maar je had hem toch wel even kunnen waarschuwen?

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 21:22 schreef The Legend het volgende:

[..]

Je leest niet goed, ik zeg nergens dat je hem dicht had moeten gooien. Ik ben het ook met je eens dat hij de FAQ had moeten kennen maar je had hem toch wel even kunnen waarschuwen?
Hij heeft een waarschuwing :P

Nee serieus .. hij is genoeg gewaarschuwd. Zie de reacties van meerdere users. Als je dat leest en dan alsnog doodleuk vraagt naar die films, dan moet je ook niet vreemd opkijken van een waarschuwing.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hij geeft hem nog een kans om zich eruit te lullen,meerdere mensen geven toch vrij duidelijke hints dat het niet echt toegestaan is wat hij wil,en toch een dom antwoord geven....tja :{

Dat is een beetje dom :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 21:22 schreef The Legend het volgende:

[..]

Ik vind dat HlpDsk in dit geval goed gehandeld heeft. Hij (topicstarter) is nu trouwens ook gewaarschuwd ;)

• Thunder
  • Niet online
Eheh ik vond het wel grappig eigenlijk :+ :)

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op woensdag 02 januari 2002 21:23 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Hij heeft een waarschuwing :P

Nee serieus .. hij is genoeg gewaarschuwd. Zie de reacties van meerdere users. Als je dat leest en dan alsnog doodleuk vraagt naar die films, dan moet je ook niet vreemd opkijken van een waarschuwing.
Das wel waar, maar hoe jij het brengt komt nogal onvriendelijk over.
Maja, daar zijn al xxxxxxxxxxxxx aantal topics over geweest. De aard van het beestje zullen we maar zeggen :)

Verwijderd

Sja, ik kan het ook anders brengen. Maar dit geeft wel een duidelijk signaal. Vraag niet naar warez.

Dit is absoluut niet onvriendelijk. Zeker niet gezien het feit dat ie een kans heeft gehad om een smoes te gebruiken.

Het zal ongetwijfeld een wijze les zijn voor deze user :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Het is uitlokking van de topicstarter, want hij vraagt waar wij onze DivX (nieuwste DVD rips) vandaan halen.
Iemand die een link/manier post is illegaal bezig omdat iedereen deze link kan zien, en ik geloof nooit dat iedereen desbetreffende DVD in huis heeft.

Dus dat verdient alsnog een (O)W vanwege het aansporen tot posten van illegale dingen :z

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

HlpDsk pakt het misschien niet zo tactisch aan ('en dat was wat ik wilde horen') maar uitlokking is het niet.

Uitlokking zou het zijn als HlpDsk een topic zou openen 'wie wil er allemaal illegale divx-jes van mij downloaden' en dan alle users die 'ik' zouden antwoorden zou bannen.

(zou ik wel een grappige actie vinden overigens, maar _dat_ is uitlokken)

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 21:54 schreef hezik het volgende:
HlpDsk pakt het misschien niet zo tactisch aan ('en dat was wat ik wilde horen') maar uitlokking is het niet.
Ik zet het expres zo neer. Dat mag je ook wel verwachten als je ondanks alle hints doodleuk toch vraagt naar wat niet mag :)
Uitlokking zou het zijn als HlpDsk een topic zou openen 'wie wil er allemaal illegale divx-jes van mij downloaden' en dan alle users die 'ik' zouden antwoorden zou bannen.

(zou ik wel een grappige actie vinden overigens, maar _dat_ is uitlokken)
Zoals ik boven al had gezegd :)

Verwijderd

kun je dat trouwens eens doen, dat uitlokken? Lijkt me wel grappig om te zien wie daar intrappen..

>:)

Verwijderd

Och ja .. kunnen wel. Maar da's niet echt netjes.

En trouwens dat komt te dicht bij warez aanbieden in de buurt :o

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik sluit me volledig aan bij HlpDsK, onduidelijke warezrequests zijn aan de orde van de dag en als je dan vraagt waar het om gaat, lok je IMHO niks uit.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

FF gauw e.e.a. doorgelezen, en ik moet zeggen, wat is het probleem, HlpDsk is anders meestal niet zo vriendelijk om iemand een tweede kans te geven als ie zwaar de fout is in gegaan. :?

Nee hoor complimentje voor HlpDsK, want ik vind dit juist reuze userfriendly, dat meen ik echt.

Dus uitlokking, nee integendeel.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

No offence, maar nu deze thread in LA staat, heeft HlpDsK snel dit gepost:
code:
1
<META HTTP-Equiv="Refresh" CONTENT="2; URL=http://gathering.tweakers.net/forum/faq">

Probeer je op deze manier te voorkomen dat andere moderators de situatie ( evt. in jouw nadeel :? ) kunnen beoordelen?

No offence verder, maar een mailtje met de FAQ naar degene voor wie dat nodig is, lijkt me ook handig. Want een hele thread verneuken met een refreshing meta vind ik een beetje lame.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 03 januari 2002 00:59 schreef bramvrzt het volgende:
No offence, maar nu deze thread in LA staat, heeft HlpDsK snel dit gepost:
code:
1
<META HTTP-Equiv="Refresh" CONTENT="2; URL=http://gathering.tweakers.net/forum/faq">

Probeer je op deze manier te voorkomen dat andere moderators de situatie ( evt. in jouw nadeel :? ) kunnen beoordelen?

No offence verder, maar een mailtje met de FAQ naar degene voor wie dat nodig is, lijkt me ook handig. Want een hele thread verneuken met een refreshing meta vind ik een beetje lame.
OMG! Je kan ook wel alles negatief op proberen te vatten he!???

HlpDsK vraagt gewoon wat-ie bedoelt om te downloaden en dan blijkt dat het films zijn, dan krijgt-ie een OW voor een warezrequest want dat mag niet...

Sorry hoor, maar als ik wil dan haal ik die metadinges wel weg hoor... Kritisch zijn: ok, maar een beetje ons tegen elkaar uitspelen of verdachtmaken tegen users doe je maar in je eigen forum, niet meer doen dus... :(

Deze gaat dicht warezrequest is warezrequest, en ja, daar zijn we streng mee...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.