vergeef mijn n00bness o great phreakOp woensdag 02 januari 2002 21:03 schreef Phreak het volgende:
Moeilijk? Sim-pel!
Ziet er netjes uit hoor.
kan je nog wat info geven over welke proc, hoe warm het zaakje wordt, hoe hoog je kan oc-en
kan je nog wat info geven over welke proc, hoe warm het zaakje wordt, hoe hoog je kan oc-en
hij loopt nu standaard op 1400 mhz (tis ook een xp 1600+)Op woensdag 02 januari 2002 21:08 schreef _Evert_ het volgende:
Ziet er netjes uit hoor.
ik hem hem nog niet unlocked... dus hoogste was 150x10,5
heb hem nu vanwege omstandigheden even trager staan.
normaal wordt ie 36 graden omdat ik nog geen goede 120mm fan op de radiateur heb. (moek nog kopen
Hij is zeker wel zwaar of nie?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
foei, das nie netjes, die ATA (100?) kabels. das nie mooi. die moet je netjes oprollen ofzow
20 kilo zeker toen ik hem voor het laatst woog..Op woensdag 02 januari 2002 21:10 schreef geez het volgende:
Hij is zeker wel zwaar of nie?
dus ja, redelijk
Nice,
Maar dat zij zeker van die goedkope slangen van 1,50p/m
yupz... ik heb lang gezocht... en dat waren de meest buigbare slangen die ik kon vinden..Op woensdag 02 januari 2002 21:13 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Nice,
en ze voldoen prima.
Mooi doorzichtig ook
Hek ik ok, Hij is nu nog in de testfase, maar allees gaat er goed mee.Op woensdag 02 januari 2002 21:15 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
yupz... ik heb lang gezocht... en dat waren de meest buigbare slangen die ik kon vinden..
en ze voldoen prima.
Mooi doorzichtig ook
Sinds wanneer moet het zo duur mogelijk dan?Op woensdag 02 januari 2002 21:13 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Nice,
I reject your reality, and substitute my own.
soms zie je mensen met van die dure siliconeslangen.Op woensdag 02 januari 2002 21:17 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet het zo duur mogelijk dan?
soms zie je mensen met van die goedkope slangen.Op woensdag 02 januari 2002 21:21 schreef amd_ruluzzz het volgende:
[..]
soms zie je mensen met van die dure siliconeslangen.
I reject your reality, and substitute my own.
Pagina: 1