Ik ben sinds enige tijd in het bezit van een ibm pc server 720 model 8642-2zs, maar ik kom nogal vaak het probleem tegen dat ik drivers niet kan vinden, dat ik problemen heb met ondersteuning van diverse hardware, en met name onder de "betere server os'es".
Nou was mijn vraag of er mensen tips hebben voor mij, of verschillende url's kunnen geven die RELEVANTE informatie hebben.
Ik zelf heb de complete ibm site afgezocht, maar kon dus bijna niets vinden. ik ben op verschillende hardwaresites geweest, die blijkbaar nog nooit van de 720 hebben gehoord (zoals earthweb, tom's, etc. the (UT)FS hiero zegt er ook niets over, althans, geen oplossingen voor mijn probleem)
Nog even de verschillende problemen van mij op een rijtje
(ik heb het gebruik van linux al enigzins opgegeven, omdat dat helemaal in elkaar stort bij de installatie)
* remote access in win nt
* unix drivers voor hardware
* drivers voor win2k
* drivers van scsi kaart voor 2000
* stabiele mca ondersteuning voor nt /2k (nee niet de sp's)
* niet werkende scsi schijven (quantum 2.25 en 4.3 geeft oranje lapje en vertikt verdere actie)
of is er iemand zo gek om hem te ruilen tegen een fatsoenlijke gelijkwaardige server van hp of compaq oid.
Nou was mijn vraag of er mensen tips hebben voor mij, of verschillende url's kunnen geven die RELEVANTE informatie hebben.
Ik zelf heb de complete ibm site afgezocht, maar kon dus bijna niets vinden. ik ben op verschillende hardwaresites geweest, die blijkbaar nog nooit van de 720 hebben gehoord (zoals earthweb, tom's, etc. the (UT)FS hiero zegt er ook niets over, althans, geen oplossingen voor mijn probleem)
Nog even de verschillende problemen van mij op een rijtje
(ik heb het gebruik van linux al enigzins opgegeven, omdat dat helemaal in elkaar stort bij de installatie)
* remote access in win nt
* unix drivers voor hardware
* drivers voor win2k
* drivers van scsi kaart voor 2000
* stabiele mca ondersteuning voor nt /2k (nee niet de sp's)
* niet werkende scsi schijven (quantum 2.25 en 4.3 geeft oranje lapje en vertikt verdere actie)
of is er iemand zo gek om hem te ruilen tegen een fatsoenlijke gelijkwaardige server van hp of compaq oid.