Ik ben al een tijdje op zoek naar een optisch digitale audiokabel van 3m(!!!). zgn TOS-link. De meeste leveranciers hebben niet groter dan 1m. En de prof. zaakjes hebben ze t/m 2m. Bij >2m zouden ze moeten bestellen...dat is erg duur. Misschien weet iemand waar ik, niet al te duur, 1 kan krijgen...
Probeer Rodisc eens. Die heeft een heel assortiment Monster Cables en da's GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOED!
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
ja mag wel goed zijn, maar ook DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRR, iets goedkoper mag ook wel, iemand anders nog een leuk adresje
ja ze mogen wel duur zijn maar 100piek voor een meter, nou dat gaat toch wel aardig richting het duur zijn naar mijn id.
Display het wel opto kabels maar 3 meter is nog steeds een probleem voor display naar wat ik gehoord heb...
Display het wel opto kabels maar 3 meter is nog steeds een probleem voor display naar wat ik gehoord heb...
Verwijderd
Ze zijn redelijk betaalbaar bij Kiekens in Haarlem.
Nooit langer dan 3 meter nemen, dat is de maximale lengte bij huis- tuin- en keukenapparatuur.
Nooit langer dan 3 meter nemen, dat is de maximale lengte bij huis- tuin- en keukenapparatuur.
hahaha wat een grap, in een zaak hier in de buurt waar je het echt niet van had verwacht hadden ze een redelijk goedkope van 5m, hij had er ook nog ee actief draaien, klonk mij best genoeg met m'n soms te goed gehoor.
Pagina: 1