Toon posts:

geluid dvd op cd zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik wil graag het geluid van een dvd afhalen en op een cd zetten om zo alleen naar de muziek te luisteren.dit zal dan wel een wav file moeten zijn

Verwijderd

dit heb ik al tig keren inde AVH geprobeerd los te krijgen, maar niemand denkt dat het mogelijk is met AC3 geluid. DTS gaat nog wel.

Rippen is niet zo'n probleem: pak smartripper, demux aan en alleen de ac3/dts track erop gooien.

edit: ow zie het al, mag et ook stereo zijn??? of moet de 5.1 layout behouden blijven?

Verwijderd

Topicstarter
hallo hier snap ik dus helemaal niks van .kan het wat eenvoudiger .aub als er iemand is die het wat anders kan brengen. dan graag aub,
.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je niet de AC3 gewoon decoden (met flask)

Verwijderd

Topicstarter
snap ik ook niet sorry.kan het niet wat makkelijker.groetjes TDI.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:56

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op woensdag 02 januari 2002 21:01 schreef neographikal het volgende:
.

edit: ow zie het al, mag et ook stereo zijn??? of moet de 5.1 layout behouden blijven?
|:(
Het moet op een cd, wordt wel errug lastig om dan 5.1 geluid te behouden als het door een normale cdspeler afgespeeld moet worden.

Tgaat hem er waarschijnlijk alleen om hoe je het geluid van een dvd ript.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:59

scorpionv

This space for rent

Lees eens een FAQ/guide, zowel hier op GoT als op http://www.doom9.net

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Ik gebruik al een tijdje "DVD to MP3" van Orion studio's. Werkt perfect man. Dus hiermee lukt het zekers wel

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 22:09 schreef CyBeRSPiN het volgende:

[..]

Het moet op een cd, wordt wel errug lastig om dan 5.1 geluid te behouden als het door een normale cdspeler afgespeeld moet worden.

Ben ik het niet mee eens.
Het is heel gemakkelijk, maar het kost gewoon veel tijd.
Het programmatje SURCODE DTS PRO werkt hier heel goed. Het kost alleen veel tijd.

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 22:09 schreef CyBeRSPiN het volgende:

[..]

ow joehoe, mister n**b, als je et niet weet, houd dan je mond dicht. Je kunt dus wel dégelijk DTS sound, in 5.1 vorm op een cd zetten. Begrijpt de decoder op je versterker prima, maar goed...

dus begin niet meteen met |:( te gooien, danku

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt voor jullie reacties .ik begrijp nu dat ik een prog nodig heb dat dvd geluid omzet naar wav of mp3 .volgende vraag waar vindt ik bv dvd2mp3 of dvd2wav je mag mij event mailen op buttonbase@zonnet.nl hartelijk dank
Pagina: 1