hallo ik wil graag het geluid van een dvd afhalen en op een cd zetten om zo alleen naar de muziek te luisteren.dit zal dan wel een wav file moeten zijn
Verwijderd
dit heb ik al tig keren inde AVH geprobeerd los te krijgen, maar niemand denkt dat het mogelijk is met AC3 geluid. DTS gaat nog wel.
Rippen is niet zo'n probleem: pak smartripper, demux aan en alleen de ac3/dts track erop gooien.
edit: ow zie het al, mag et ook stereo zijn??? of moet de 5.1 layout behouden blijven?
Rippen is niet zo'n probleem: pak smartripper, demux aan en alleen de ac3/dts track erop gooien.
edit: ow zie het al, mag et ook stereo zijn??? of moet de 5.1 layout behouden blijven?
hallo hier snap ik dus helemaal niks van .kan het wat eenvoudiger .aub als er iemand is die het wat anders kan brengen. dan graag aub,
.
.
Kun je niet de AC3 gewoon decoden (met flask)
Op woensdag 02 januari 2002 21:01 schreef neographikal het volgende:
.
Het moet op een cd, wordt wel errug lastig om dan 5.1 geluid te behouden als het door een normale cdspeler afgespeeld moet worden.
Tgaat hem er waarschijnlijk alleen om hoe je het geluid van een dvd ript.
Lees eens een FAQ/guide, zowel hier op GoT als op http://www.doom9.net
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Ik gebruik al een tijdje "DVD to MP3" van Orion studio's. Werkt perfect man. Dus hiermee lukt het zekers wel
Verwijderd
Ben ik het niet mee eens.Op woensdag 02 januari 2002 22:09 schreef CyBeRSPiN het volgende:
[..]
Het moet op een cd, wordt wel errug lastig om dan 5.1 geluid te behouden als het door een normale cdspeler afgespeeld moet worden.
Het is heel gemakkelijk, maar het kost gewoon veel tijd.
Het programmatje SURCODE DTS PRO werkt hier heel goed. Het kost alleen veel tijd.
Verwijderd
ow joehoe, mister n**b, als je et niet weet, houd dan je mond dicht. Je kunt dus wel dégelijk DTS sound, in 5.1 vorm op een cd zetten. Begrijpt de decoder op je versterker prima, maar goed...Op woensdag 02 januari 2002 22:09 schreef CyBeRSPiN het volgende:
[..]
dus begin niet meteen met
oke bedankt voor jullie reacties .ik begrijp nu dat ik een prog nodig heb dat dvd geluid omzet naar wav of mp3 .volgende vraag waar vindt ik bv dvd2mp3 of dvd2wav je mag mij event mailen op buttonbase@zonnet.nl hartelijk dank
Pagina: 1