Toon posts:

Web-cam van Chello hoe kun je die krijgen..

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus sinds 5 Nov.2001 Chello. Ik zou dus van hun een gratis Web-cam krijgen. (en je raad het dus al die heb ik nog steeds niet mogen ontvangen. Een vriend van mij heeft krijgt binnenkort ook Chello en die heeft ook recht op deze gratis web-cam. En die heeft allerlei formulieren thuisgestuurd gekregen die ik dus nooit gekregen heb..
Heb zonet met Chello gebeld en na een tijdje beloofde de jongen die ik aan de tel. had mij nieuwe papieren toe te sturen... Wat denken jullie kan ik gaan fluiten naar me gratis Web-cam

Verwijderd

ik heb hem op den deur maar gekocht :)
chello is wat klanten betreft lekker traaaaaaaaag ...
je zult um wel krijgen maar kdenk dat je voor de telefoonkosten een cam kunt kopuh >:)

L@tur

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Op woensdag 02 januari 2002 20:17 schreef Zurrik.com het volgende:
ik heb hem op den deur maar gekocht :)
chello is wat klanten betreft lekker traaaaaaaaag ...
je zult um wel krijgen maar kdenk dat je voor de telefoonkosten een cam kunt kopuh >:)

L@tur
Dan moet je heel lang bellen want UPC heeft een gratis nummer :P

Enneh die webcam krijg je zodra pas na installatie. Niet eerder, anders zou je na ontvangst de installatie nog kunnen cancellen. Bij de installatie krijg je een formulier. Als je dat opstuurt zou je hem thuisgestuurd moeten krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Uhh welk formulier.. heb dus geen formulier.. :r

Verwijderd

brief sturen aan je UPC-center... zie bovenin faktuur
vermeld al je gegevens inclusief installatie datum.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op woensdag 02 januari 2002 20:45 schreef Mar126 het volgende:
Uhh welk formulier.. heb dus geen formulier.. :r
Dat had je van de installateur moeten krijgen bij mijn weten. Maargoed, als je dat achteraf nog krijgt (als je het echt krijgt) is er geen vuiltje aan de lucht.
Op woensdag 02 januari 2002 20:54 schreef psychic het volgende:
brief sturen aan je UPC-center... zie bovenin faktuur
vermeld al je gegevens inclusief installatie datum.
Doe dat maar niet. Correspondentie heeft nogal een achterstand overal. Als je belt gaat het allemaal veel sneller.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op woensdag 02 januari 2002 21:00 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Dat had je van de installateur moeten krijgen bij mijn weten. Maargoed, als je dat achteraf nog krijgt (als je het echt krijgt) is er geen vuiltje aan de lucht.
[..]

Uhmm dat als je het echt krijgt staat me niet echt aan!!! :r
Gerben werkte jij niet bij Chello? :?

Verwijderd

Je moet een kopie maken van je contract, die samen met de papieren die je voorafgaande aan de instalatie heb gehad opsturen naar UPC. Dan krijg je een webcam thuis gestuurd

gegroet..

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op woensdag 02 januari 2002 21:20 schreef Mar126 het volgende:
[..]

Uhmm dat als je het echt krijgt staat me niet echt aan!!! :r
Gerben werkte jij niet bij Chello? :?
Ik werk bij de klantenservice van UPC ja, niet op de Chello helpdesk. De Chello helpdesk regelt de webcam leveringen niet trouwens, ook doet de klantenservice van UPC dat niet, nee, dat doet de afdeling Sales. Hoe bereik je die dan? Heel simpel: niet. Problemen met de levering? De klantenservice van UPC is je vriend.

En mja ik zei erbij 'als je dat echt krijgt' als degene die je aan de lijn had z'n werk goed gedaan heeft. Ik wil het best eventjes voor je nakijken voor zover mogelijk. Zou je ff je postcode+huisnr moeten mailen. Of hier posten :+

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 20:33 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Dan moet je heel lang bellen want UPC heeft een gratis nummer :P

moest da nou weer :9 ghehe maar je snapt wak bedoel :D

Enneh die webcam krijg je zodra pas na installatie. Niet eerder, anders zou je na ontvangst de installatie nog kunnen cancellen. Bij de installatie krijg je een formulier. Als je dat opstuurt zou je hem thuisgestuurd moeten krijgen.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Nee ik snap niet wat je bedoelt. Of bedoelde je het sarcastisch? Ohja: leer quoten :)

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zucht.. het zoveelste misverstand tussen Chello (Gerben) en de installateurs ... De installateurs die aan huis komen hebben niks maar dan ook niks met alle aanbiedingen / voorwaarden / etc. te maken, zij moeten zorgen dat je een aansluiting krijg en wat er verder aan kosten zijn verbonden dat weten ze niet omdat ze daarover simpelweg niet over geinformeert worden. Chello HAD een formulier op moeten sturen waarop staat wanneer de installateur aan huis komt en daarbij zitten dan ook weer een aantal formulieren voor de 'aanvraag voor de gratis webcam'.

Verwijderd

Topicstarter
:Z Fluiten das wat ik naar die web-cam kan..
Echt :r mocht ik die papieren krijgen laat ik het ook weten maar ben er bang voor.

Verwijderd

misschien kan Gerben ff een CLarify case aanmaken en naar sales sturen als je hem je postcode+huisnr stuurt, misschien komt er dan nog ooit iets van terecht.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 00:55 schreef Chellosupport het volgende:
misschien kan Gerben ff een CLarify case aanmaken en naar sales sturen als je hem je postcode+huisnr stuurt, misschien komt er dan nog ooit iets van terecht.
Ik heb Gerben een mailtje gestuurd met daarin me postcode en huisnummer.. Dus ben benieuwd..
Gerben zet hem op he.. *D

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op woensdag 02 januari 2002 23:10 schreef Master_of_HellSound het volgende:
Zucht.. het zoveelste misverstand tussen Chello (Gerben) en de installateurs ... De installateurs die aan huis komen hebben niks maar dan ook niks met alle aanbiedingen / voorwaarden / etc. te maken, zij moeten zorgen dat je een aansluiting krijg en wat er verder aan kosten zijn verbonden dat weten ze niet omdat ze daarover simpelweg niet over geinformeert worden. Chello HAD een formulier op moeten sturen waarop staat wanneer de installateur aan huis komt en daarbij zitten dan ook weer een aantal formulieren voor de 'aanvraag voor de gratis webcam'.
Hmm is dat zo? Wij worden daar eigenlijk helemaal niet over geïnformeerd omdat het een Sales kwestie is. Even voor de duidelijkheid: ik werk niet bij Chello Support maar bij de klantenservice van UPC. Da's niet hetzelfde!
Op donderdag 03 januari 2002 00:12 schreef Mar126 het volgende:
:Z Fluiten das wat ik naar die web-cam kan..
Echt :r mocht ik die papieren krijgen laat ik het ook weten maar ben er bang voor.
Nah niet zo pessimistisch!! Alles komt wel goed.
Op donderdag 03 januari 2002 00:55 schreef Chellosupport het volgende:
Neuh Sales zit in hetzelfde gebouw als de klantenservice, daar hoef ik geen case voor aan te maken, ik loop er wel ff heen. Leuke meisjes zitten daar ;)

Verwijderd

er ff heen lopen werkt idd een stuk beter ja.

Wij hadden de meissies op de frontdesk :D

Verwijderd

Topicstarter
Nou laat die meisjes maar zitten hoor >:)
Op me werk.. hebbe we weddenschappen afgesloten over het wel of niet krijgen van die web-cam.. *D

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Hahaha geweldig :) Waar hebben jullie om gewed? Om geld? Of om een webcam? ;)

ps. Mar126 je hebt mail.

Verwijderd

koop er gewoon een.. zo duur zijn ze niet :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 23:46 schreef GerbenW het volgende:
Hahaha geweldig :) Waar hebben jullie om gewed? Om geld? Of om een webcam? ;)

ps. Mar126 je hebt mail.
Bedankt Gerben helemaal toppie... 8-) dat je gekeken hebt..
Heb niet gewed om geld en ook niet om een web-cam(had ik maar gedaan) meer over wie elkaars zeik klanten gaat overnemen en zo.. *D

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op donderdag 03 januari 2002 23:49 schreef jerney21 het volgende:
Maar gratis beter >:)

Enneh graag gedaan Mariska. Goeie deal trouwes, zouden wij ook eens moeten doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 23:49 schreef jerney21 het volgende:
Het gaat gewoon om principe. En ik moet heel veel gezeur aan horen voor die paar rotcenten die ik krijg.. :'( dus wil hem gewoon graag van Chello krijgen.. That's the Deal..

Verwijderd

ik heb zo'n brief + contract opgestuurd maar geen webcam :-(

Op die brief staat (ik heb natuurlijk een kopie bewaard)"Binnen 10 dagen wordt de webcam bij u thuis bezorgd"
Niet dus..........Typisch Chello.
En dan gaan ze zeggen dat chello/upc er niets mee te maken heeft..??? Die aanbieding is toch van Chello?? Dus ze hebben alles er mee te maken.
Ik heb nu 4 keer gebeld en ze doen allemaal ofdat ze poep in hun hoofd hebben...Moe wordt je ervan heeel moe...

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op vrijdag 04 januari 2002 14:22 schreef Zeemo het volgende:
ik heb zo'n brief + contract opgestuurd maar geen webcam :-(

Op die brief staat (ik heb natuurlijk een kopie bewaard)"Binnen 10 dagen wordt de webcam bij u thuis bezorgd"
Niet dus..........Typisch Chello.
En dan gaan ze zeggen dat chello/upc er niets mee te maken heeft..??? Die aanbieding is toch van Chello?? Dus ze hebben alles er mee te maken.
Ik heb nu 4 keer gebeld en ze doen allemaal ofdat ze poep in hun hoofd hebben...Moe wordt je ervan heeel moe...
1. Is de installatie al helemaal rond?
2. Wanneer heb je 't opgestuurd?

• Nogges
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Nogges

want 1 keer is nooit genoeg!

want dan wil Gerbs of ik je wel helpen :)

You iz one special kid!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:57
Neuh Sales zit in hetzelfde gebouw als de klantenservice, daar hoef ik geen case voor aan te maken, ik loop er wel ff heen. Leuke meisjes zitten daar ;)
Kan je dan niet regelen dat hij die webcam niet krijgt, maar dat je die webcam in plaats daarvan op die leuke meisjes richt??? :) :) :)

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op vrijdag 04 januari 2002 15:32 schreef Rusty het volgende:

[..]

Kan je dan niet regelen dat hij die webcam niet krijgt, maar dat je die webcam in plaats daarvan op die leuke meisjes richt??? :) :) :)
Wat schuift et? :P

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:57
Op vrijdag 04 januari 2002 16:06 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Wat schuift et? :P
Hangt ervanaf hoe leuk ze zijn natuurlijk.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• Nogges
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Nogges

want 1 keer is nooit genoeg!

Ahum... dat valt wel mee, die leuke meisjes! Die vallen meer in de categorie "lief"...... als je snapt wat ik bedoel >:)

You iz one special kid!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op vrijdag 04 januari 2002 21:57 schreef Nogges het volgende:
Ahum... dat valt wel mee, die leuke meisjes! Die vallen meer in de categorie "lief"...... als je snapt wat ik bedoel >:)
Vind je? Ik denk dat jij alleen aan die <censored> meiden denkt, die zijn inderdaad om te :r :o Maar bij die laatste lichtingen zitten best mooie meisjes bij hoor, ik wijs je er wel es op, Nogges :) Maar er gaat niets boven eehh... je weet wel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik word niet goed.. :( Ik heb maar weer eens met de 0900-1424 gebeld. En die jongen van de helpdesk die vertelde me dat ik maar een briefje moest gaan sturen omdat dat het snelste zou gaan. Want die sales afdeling die de papieren op zou sturen die heeft dus helemaal niks van zich laten horen... :(
Gerben als je nog iets kan... of iemand anders die daar iets te vertellen heeft over web-cams be my guest...!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik de brief gepost kom ik erachter dat de jongen van de helpdesk van Chello op me voicemail staat omdat hij perongeluk het verkeerde adres had doorgegeven.. :(

Verwijderd

tip: bel voor zulke dingen niet de internet helpdesk, maar het algemene callcenter. de helpdesk weet totaal noppes van webcams en andere acties.

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet te geloven heb nadat ik afgelope maandag brief heb gestuurd naar Chello vandaag een postbode met een pakketje aan de deur gehad... van Chello!!! :9
Helaas was ik niet thuis.. dus morgenvroeg kan ik pas zeggen of ik echt die web-cam heb gekregen..
Maar echt een hele snelle reactie stond helemaal perplex..Toppie van Chello *D

Verwijderd

Topicstarter
Jaaaaa..... ik heb eindelijk de web-cam gekregen.Joepie. Hoop dat al die andere mensen die hem ook zouden krijgen er minder moeite voor hebben moeten doen...

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Zie je wel :) Er kunnen best dingen goed gaan bij UPC! :D

Verwijderd

(alleen jammer dat het er zo weinig zijn en/of het zo langzaam gaat)

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 19:06 schreef Mar126 het volgende:
Jaaaaa..... ik heb eindelijk de web-cam gekregen.Joepie. Hoop dat al die andere mensen die hem ook zouden krijgen er minder moeite voor hebben moeten doen...
Mar126, wat ga je nu met die webcam doen :*

Verwijderd

Installatie gebeurd op 7 december, en brief verstuurd op 7 december.
Nooit meer iets van gehoord. 10 keer gebeld en allemaal doen alsof ze je gaan helpen.. lame...
Dus pleazzeee help me en ik zal je dankbaar zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 22:04 schreef AteLLa het volgende:

[..]

Mar126, wat ga je nu met die webcam doen :*
Heel leuke mooie dingen en mannetjes gek maken.. >:)

Verwijderd

Topicstarter
Gerben..over die web-cam mag ik idd niet klagen... Alleen van al die verschillende helpdesk's bij UPC/Chello :r .. dat is verschrikkelijk...maar jij blijft toppertje hoor... :P
Zeemo wil je best helpen hoor.. mail me maar...
Pagina: 1