Op woensdag 02 januari 2002 23:10 schreef Master_of_HellSound het volgende:
Zucht.. het zoveelste misverstand tussen Chello (Gerben) en de installateurs ... De installateurs die aan huis komen hebben niks maar dan ook niks met alle aanbiedingen / voorwaarden / etc. te maken, zij moeten zorgen dat je een aansluiting krijg en wat er verder aan kosten zijn verbonden dat weten ze niet omdat ze daarover simpelweg niet over geinformeert worden. Chello HAD een formulier op moeten sturen waarop staat wanneer de installateur aan huis komt en daarbij zitten dan ook weer een aantal formulieren voor de 'aanvraag voor de gratis webcam'.
Hmm is dat zo? Wij worden daar eigenlijk helemaal niet over geïnformeerd omdat het een Sales kwestie is. Even voor de duidelijkheid: ik werk niet bij Chello Support maar bij de klantenservice van UPC. Da's niet hetzelfde!
Op donderdag 03 januari 2002 00:12 schreef Mar126 het volgende:

Fluiten das wat ik naar die web-cam kan..
Echt

mocht ik die papieren krijgen laat ik het ook weten maar ben er bang voor.
Nah niet zo pessimistisch!! Alles komt wel goed.
Op donderdag 03 januari 2002 00:55 schreef Chellosupport het volgende:
misschien kan Gerben ff een CLarify case aanmaken en naar sales sturen als je hem je postcode+huisnr stuurt, misschien komt er dan nog ooit iets van terecht.
Neuh Sales zit in hetzelfde gebouw als de klantenservice, daar hoef ik geen case voor aan te maken, ik loop er wel ff heen. Leuke meisjes zitten daar