• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:08

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Mijn nieuwe Siemens M35i crasht steeds :( vooral als ik een smsje wil lezen. heeft iemand enig id waar dit door komt? kan t te maken hebben met een bepaalde software revisie? (die ik overigens niet kan vinden)
alvast bedankt!

• Sanjuro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-12-2025
Het is mogelijk om een SMS bericht te maken dat sommige telefoons laat crashen.

Wat je kan proberen is je SIM kaart in een andere telefoon te zetten (wel rekening houden met SIM-lock enzo) en dan met die telefoon het SMS bericht te wissen.

Verwijderd

trg sturen, k heb ook een m35i en die stuurt heeeeel veeeeel smsjes en loopt niet vast. anders datakabel kopen en de software flashen of upgraden.

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
ik weet van wie ik die smsjes krijgt, en ze kan ze echt niet maken zodat ze crashen :) ze komen van een zelfde model telefoon (ja t gebeurt altijd bij smsjes van dat ene meisje :( )

Verwijderd

De bitch :P

Garantie :?

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 20:19 schreef noki_JA het volgende:
De bitch :P
nee dat zeker niet *D
Garantie :?
zou kunnen, maar tweakers weten vaak ook veel :)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Die siemens telefoons crashen sowieso heel vaak, die van mij ook :(

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

die van mij crasht ook vaak. Willekeurig moment

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
had ik toch maar een nokia gekocht :( die crashte tenminste niet :( (maar siemens is toch mooier >:) ; en nu weet ik waarom er een sleutelringgaatje door het dingetje waarmee je de batterij kan openen zat :( )

Verwijderd

nokia's crashen vaker
ik heb siemens m35i met firmware v1.2 (12) hoe je 't wilt noemen en die's superstabiel.

Verwijderd

mijne versie 18 crasht ook nooit..

try eens *#06# en post ff welke software versie je hebt.. moet je m ff flashen :)

/me heeft laatst mooi flashproggietje gezien die schijnt onder windows te werken :+

Verwijderd

heb je een postbank m35i of een gewone
want als je een gewone hebt heb je versie 17 en daar zat bug in. versie 18 is met mbankieren en daar is dat eruit gehaald.

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook help-desk gaan bellen!!! *D

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 23:54 schreef mafiasven het volgende:

try eens *#06# en post ff welke software versie je hebt.. moet je m ff flashen :)

/me heeft laatst mooi flashproggietje gezien die schijnt onder windows te werken :+
Ken je ff uitleggen hoe je dat bij siemens wil gaan doen want volgens mij info..is het niet mogelijk om zelfs software te flashen. Bij de 35 serie dan?

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 00:17 schreef Mar126 het volgende:

[..]

Ken je ff uitleggen hoe je dat bij siemens wil gaan doen want volgens mij info..is het niet mogelijk om zelfs software te flashen. Bij de 35 serie dan?
ligt eraan hoe je kennis er mee is.. een gewone datakabel en t benodigde proggietje en verder de pc enz zijn werk laten doen.. dis de makkelijke legale uitleg :)

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 23:54 schreef mafiasven het volgende:

* _Mystikal_ heeft laatst mooi flashproggietje gezien die schijnt onder windows te werken :+
lijkt me leuk, maar als ik dat doe zie ik alleen imeinummer :) iemand suggesties ?

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 13:49 schreef Mystikal_Me het volgende:

[..]

lijkt me leuk, maar als ik dat doe zie ik alleen imeinummer :) iemand suggesties ?
ow sorry je moet de linker knop daarna nog een keer indrukken :D

vergeten dom van me |:(
dus *#06# dan zie je imei nummer en dan linker knop en dan zie je software versie :+

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Versie:18
FR/EFR/HR

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 14:18 schreef Mystikal_Me het volgende:

[..]
vaag die heb ik ook en daar zijn voor zover ik weet ook geen problemen mee.. je kunt m eventueel upgraden naar versie 20 :)

Verwijderd

Jullie weten toch wel dat de 35-serie op Windows draait? Made bij M$ *D

Ook bij mijn M35i, dus helemaal sarcastisch was het ook weer niet bedoeld :P

Verwijderd

Mijn siemens M35i crasht ook vaak, wat er tegen te doen. de batterij loshalen en opnieuw in doen. beetje jammer :Z van Siemens had ik toch niet verwacht :( van hun!!!

Pirres

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

als je zo'n postbank ding hebt dan kan je niet meet m-bankieren als je de firmware veranderd.

Verder heb ik ook een m35i en die is 1x vastgelopen nadat hij van ongeveer een meter was gevallen--> batterij eruit gehaald en er weer in, toen deed i het weer maar verder nooit het probleem gehad.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 14:55 schreef aardbeix15 het volgende:
als je zo'n postbank ding hebt dan kan je niet meet m-bankieren als je de firmware veranderd.

Verder heb ik ook een m35i en die is 1x vastgelopen nadat hij van ongeveer een meter was gevallen--> batterij eruit gehaald en er weer in, toen deed i het weer maar verder nooit het probleem gehad.
me 2 :) nooit problemen raar.. misschien moeten jullie gewoon wat liever met je telefoon omgaan

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 21:13 schreef Norretix het volgende:
nokia's crashen vaker
ik heb siemens m35i met firmware v1.2 (12) hoe je 't wilt noemen en die's superstabiel.
Ik heb nu al meerdere nokia's gebruikt, en nog NOOIT gehad dat ie vast liep ofzo.

Heb net ook ff wat vrienden en mn broer gevraagd...niemand ooit last van gehad.......

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 16:11 schreef psxfan het volgende:

[..]

Ik heb nu al meerdere nokia's gebruikt, en nog NOOIT gehad dat ie vast liep ofzo.

Heb net ook ff wat vrienden en mn broer gevraagd...niemand ooit last van gehad.......
is echter wel zow.. heel veel mensen hebben last van crashende nokia's kun je beter aan paar miljoen vragen dan merk je dat t een veel voorkomend probleem is..
en dat komt omdat nokia t niet voor elkaar krijgt goede firmware te maken :+

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 14:55 schreef aardbeix15 het volgende:
Verder heb ik ook een m35i en die is 1x vastgelopen nadat hij van ongeveer een meter was gevallen
Ik ga altijd heel liev O+ met mn telefoon om >:)
Pagina: 1