Weet iemand een site waar je een forum (php) kan hosten voor geen kosten (gratis dus).
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
WheheheheOp woensdag 02 januari 2002 20:05 schreef 31482 het volgende:
weet je 't adres daarvan, kan je dat aub ff posten... url van dat vorige topic.
utopia.nl/com/net/org???
[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:19 ]
Het woordenboek nederlands schrijft:
Utopie onbereikbaar ideaal
Op woensdag 02 januari 2002 20:17 schreef 31482 het volgende:
oh weet ik veel... had gekunt...
[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:19 ]
Verwijderd
🌞🍃
Verwijderd
ja maar ik ben niet van plan om mijn pc 24hr per dag en 7 dagen per week aan te laten staan anders had ik dat idd wel gedaan....Op donderdag 04 april 2002 16:02 schreef DataBeest het volgende:
Als je geen limieten wilt, en dan ook nog PHP, dan is volgens mij een eigen webserver opzetten de enige oplossing.
Als je niet te veel bezoekers krijgt is dat ook nog best wel te doen hoor.
Dan koop je een hele oude bak, verstop je die ergens op zolder en hang je die aan internet.Op donderdag 04 april 2002 16:06 schreef justsomeone2002 het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet van plan om mijn pc 24hr per dag en 7 dagen per week aan te laten staan anders had ik dat idd wel gedaan....
🌞🍃
Verwijderd
ik heb al een 'oude bak' namelijk mn freesco 486je. alleen het nadeel hiervan is dat als ik mn website wil uppen ik dat via dat ding moet doen en dat is lastig... ik maak nog wel eens wat veranderingen aan mn site... was er maar een manier om te uppen naar dat ding vanaf een client pc.... is die er? d8 het niet toch?Op donderdag 04 april 2002 16:25 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dan koop je een hele oude bak, verstop je die ergens op zolder en hang je die aan internet.
Je hebt er dan geen last meer van, maar wel een mooie http server, waar je dus ook nog allemaal andere servers op kan doen.
Waarom niet? Het kost bijna niks, maar leverd veel plezier op.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
mijn russich is de laatste tijd wat achteruit gegaan, kun je me hier ff mee helpen dit kan ik dus echt niet lezen..Op donderdag 04 april 2002 20:50 schreef dreeke het volgende:
www.h1.ru
50 mb ofzo, beter kan je het ECHT NIET krijgen
kan PHP
Be creativeOp donderdag 04 april 2002 20:56 schreef justsomeone2002 het volgende:
[..]
mijn russich is de laatste tijd wat achteruit gegaan, kun je me hier ff mee helpen dit kan ik dus echt niet lezen..
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
thnxOp donderdag 04 april 2002 22:46 schreef Tha_Flea het volgende:
Yeuh!
hiero!
I hate to say this, but damn, you were right!![]()
Èo vám môe poskytnú host.sk?
Neobmedzené miesto pre Vau Internetovú stránku s maximálnymi monosami Internetu (viac info)
Neobmedzenú veŸkos Vaej e-mailovej schránky
Doménu tretej úrovne (uzivatel.host.sk & www.uzivatel.host.sk)
Shell konto pre bezpeèný prístup k Vaím e-mailom a dátam
Vysokú rýchlos v prenosu Vaej stránky Vaim návtevníkom v Slovenskom Internete
Monos vies vlastnú diskusiu
Podporu jazyka PHP pre tvorbu moderných a dynamických WWW stránok
Monos pouitia databázy MySQL pre generovanie obsahu dynamických stránok
WAP technológiu pre komunikáciu Vaej stránky s mobilnými telefónmi
Vysokú bezpeènos Vaich dát v Internete
Tím mladých Ÿudí pripravených odpoveda na Vae otázky
iadne otravné reklamy na Vaich stránkach
Podporu nádejným projektom - registrácia a udriavanie domény druhej úrovne (vasprojekt.sk), v prípade záujmu spoluprácu na projekte... (viac info)