Toon posts:

cracks hacks of gadget`s voor epson c60 cartridges

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand al of er een slimme oplossing is tegen de uitermate geflipte smartchip van de epson stylus c60 cartridges?
Ook al stroomt me cartridges over van de inkt na refill,nog geeft dat pokken ding aan dat er geen inkt in zit en wordt me hele printer geblokkeert.

Verwijderd

Heb bij een vriend van me zelfde probleem gehoord, zal es vragen hoe ze dat hebben opgelost, kweenie als ze het uberhaupt wel hebben opgelost

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 19:35 schreef DJErwinski het volgende:
Heb bij een vriend van me zelfde probleem gehoord, zal es vragen hoe ze dat hebben opgelost, kweenie als ze het uberhaupt wel hebben opgelost
Ik wacht het even af.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Elke keer als het niveau van de inkt daalt houd de chip het vast lijkt me.

Misschien een idee om te zorgen dat ie gewoon nét niet helemaal leeg raakt *D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 20:13 schreef FerryHeibrink het volgende:
Elke keer als het niveau van de inkt daalt houd de chip het vast lijkt me.

Misschien een idee om te zorgen dat ie gewoon nét niet helemaal leeg raakt *D
Daar dacht ik aan maar het wordt voor jou wel even hardware matig bepaald hoeveel inkt je verbruikt.
Dus ook al giet je dat ding op de helft weer vol toch blijft het aangeven dat je cartridges voor de helft leeg is.
Dat komt door die freaky smart chip.

Verwijderd

Als het goed is krijg je bij die refill kitjes ook een apparaatje waarmee je de chip kunt resetten.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 23:36 schreef Toverstaf het volgende:
Als het goed is krijg je bij die refill kitjes ook een apparaatje waarmee je de chip kunt resetten.
Bij die van mij niet en volgens mij is er ook nog geen,maar is het dan niet software matig te omzijlen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

cartridge eruit halen en er weer in doen, hielp bij mijn Epson nog wel eens.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 01:21 schreef terw_dan het volgende:
cartridge eruit halen en er weer in doen, hielp bij mijn Epson nog wel eens.
Heb ik al tig keer geprobeerd en die grap jassen van de Epson help desk probeerde me nog wijs te maken dat ik al me kabels moest los trekken.Volgens mij moeten ze daar hun hersenen eens resetten.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:51

Wimo.

Shake and Bake!

Sommige Epson-printers hebben een speciale chip aan boord van de cartridge, de zogenaamde inkt niveau chip. Dit is gemaakt om navullen tegen te gaan. Inmiddels hebben wij hier alweer een nieuwe truc voor verzonnen, dit vereist echter wel de eenmalige aanschaf van een speciale chip-resetter. Staan de cartridges achter uw printer in rood aangegeven, dan is dit bij uw printer het geval. Let er dan op dat u op de bestelpagina ook de speciale chip-resetter bestelt.

Bron: www.goedkoperprinten.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 01:28 schreef Wimo. het volgende:
Sommige Epson-printers hebben een speciale chip aan boord van de cartridge, de zogenaamde inkt niveau chip. Dit is gemaakt om navullen tegen te gaan. Inmiddels hebben wij hier alweer een nieuwe truc voor verzonnen, dit vereist echter wel de eenmalige aanschaf van een speciale chip-resetter. Staan de cartridges achter uw printer in rood aangegeven, dan is dit bij uw printer het geval. Let er dan op dat u op de bestelpagina ook de speciale chip-resetter bestelt.

Bron: www.goedkoperprinten.nl
Ik ga deze site even bezoeken bedankt voor de tip.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 01:31 schreef mshrak het volgende:

[..]

Ik ga deze site even bezoeken bedankt voor de tip.
Nou ik heb de site bezocht maar een chip resetter voor de epson C60 stond er niet tussen maar ik weet welke kan ik op moet.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Dit is leuk en aardig, en werkt ook met mijn EPSON STYLUS PHOTO 790, maar de nieuwere modellen, de C serie dus, daar zijn geen imitatie cartridges meer voor te verkrijgen en ook geen navulsets. Oftewel de ic's zijn beter beveiligd bij deze nieuwe printers.
Jammer, maar waar.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 01:43 schreef Rick2001 het volgende:
Dit is leuk en aardig, en werkt ook met mijn EPSON STYLUS PHOTO 790, maar de nieuwere modellen, de C serie dus, daar zijn geen imitatie cartridges meer voor te verkrijgen en ook geen navulsets. Oftewel de ic's zijn beter beveiligd bij deze nieuwe printers.
Jammer, maar waar.
Ik heb wel gehoord dat er voor de C60 serie half january een chip resetter komt,even afwachten dus.
Ik vind het echter wel een sneaky bill gates system met deze rot smart chips, waar gaat het heen?

Verwijderd

Is dit trouwens geen vorm van koppelverkoop?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 11:52 schreef Toverstaf het volgende:
Is dit trouwens geen vorm van koppelverkoop?
Dat bedoel ik Bill Gates streken er wordt voor jou door epson wel even bepaald hoeveel pagina`s er geprint mag worden op een inkt cardridge.
Hij telt hardware matig hoeveel je geprint hebt en hoeveel inkt daar z`n beetje mee gepaard gaat.
Nee bijvullen werkt nu niet meer.Ik vind het gewoon corrupt.
Weet iemand trouwens al of de cardridge resetter voor deze printer verkrijgbaar is??(de epson c60 niet te verstaan)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 08:06 schreef mshrak het volgende:

[..]

Dat bedoel ik Bill Gates streken er wordt voor jou door epson wel even bepaald hoeveel pagina`s er geprint mag worden op een inkt cardridge.
Hij telt hardware matig hoeveel je geprint hebt en hoeveel inkt daar z`n beetje mee gepaard gaat.
Nee bijvullen werkt nu niet meer.Ik vind het gewoon corrupt.
Weet iemand trouwens al of de cardridge resetter voor deze printer verkrijgbaar is??(de epson c60 niet te verstaan)
Nauw heeft iemand al nieuws??
Pagina: 1