Waar kan je een pcmcia geluidskaart kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 22:25

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

Topicstarter
Weet iemand waar je ergens in NEDERLAND zo`n pcmcia geluidskaartje kan bestellen? merk maakt niet uit (e.v.t 2e hands)?
ik heb geen zin om zo`n goedkoop kaartje ergens in america te bstellen en dan met verzend kosten het 3dubbele voor te betalen... :(

dus wie helpt mij??

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

Verwijderd

Volgens mij hebben ze bij bijencomputers in balkbrug wel van die dingen. Ik heb daar net een stage van 3 maanden achter de rug en volgens mij heb ik daar wel zo'n ding zien liggen in de tussentijd.

Hun website is www.bijencomputers.nl (alleen die is zwaar under construction) het telefoonnumer weet ik zo gauw niet maar dat ga ik nou ff opzoeken.

Verwijderd

0523-656140 dat is het telefoonnumer in balkbrug. Ze hebben sinds kort ook een winkel in Zwolle maar daar heb ik het nummer zo 123 niet van.

• weedty435

weedty435

Topicstarter
hee! bedankt!
ik ga meteen kijken! :) :) :)

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• weedty435

weedty435

Topicstarter
jammer :(
die hebben ze niet meer....
probeer ik wel gewoon weer verder te zoeken!

helaas maar toch bedankt..

tips,iemand?

Verwijderd

Jammer volgende keer beter dan maar. Verder zou ik het niet weten. :(
Pagina: 1