Ik heb het volgende probleem, op mijn pc (W2K sp2) staan redelijk wat mp3's die ik wil kopieren naar een andere pc in mijn netwerk. Echter na de kopieerslag zitten er allerlei vreemde piep/kraak geluiden in de mp3's!! Op mijn pc draait alles prima (ook de mp3's), ik heb de netwerkkabels al "nageknepen" maar het probleem blijft.. Heeft iemand een oplossing?
Wat zijn de specs van de Pc's? Het zou heel goed kunnen dat de pc waar je het naar toe kopieert zwaar verouderd is, en het niet echt meer aan kan allemaal (te weinig geheugen bijv.).
Als jij een MP3 vanaf CD op je PC zet, is het dan ook
Dat zal het zijn, heb hier een P166 met 80Mb Ram staan, die trekt mp3's ook niet echt. Wat je kunt proberen is zoveel mogelijk programma's af te sluiten, en niet teveel nummers in je playlist te zetten, maar ja...Op woensdag 02 januari 2002 19:36 schreef Blankie het volgende:
...en de doel pc is een pentium 133 met 80 Mb.
Een ouwe Fiat Panda kan je ook geen 180 laten rijden...
Verwijderd
en als je dat 'verkrachte' mp3'tje weer terugstuurt en die dan op je goeie systeem weer afspeelt... is 't dan nog steeds brak?
Verwijderd
Ik heb een P75 met 16MB die mp3-tjes van een Athlon trekt! Dit gaat ook! (met WINNT40 SERVER
)
Meest waarschijnlijke is dat die pentium bak te traag is. Probeer het gewoon vanaf je eigen pc te branden!
|Specs|
Verwijderd
Op mijn vorige laptop kon ik nog prima mp3'tjes afspelen, en dat was een p133 met 48MB ram.
Daar ligt het echt niet aan.
MP3'tjes op en p60 met 32 MB lukt ook nog. Hapert af en toe wel maar geen piep en kraak geluiden.
Als je een ander programma gebruikt om ze af te spelen misschien, een wat oudere versie van winamp of zo wil ook wel eens helpen.
Daar ligt het echt niet aan.
MP3'tjes op en p60 met 32 MB lukt ook nog. Hapert af en toe wel maar geen piep en kraak geluiden.
Als je een ander programma gebruikt om ze af te spelen misschien, een wat oudere versie van winamp of zo wil ook wel eens helpen.
he je ipx/spx aan staan dn mod je die uit doen en allen tcp/ip draaien
hmm ik had dit ook laatst, ik speel me mp3 van een zeer grote file server met 6 hardeschijfen. Nu bleek dat er een rare knars of tik in zat. Het bleek aan een van de hardeschijfen te liggen die in pio mode 4 draaide, na deze op udma te hebben gezet was het over.
Ik weet niet of je er wat aan heb, maar sucses
Ik weet niet of je er wat aan heb, maar sucses
+1 nuttig omhoog schoppen van een topicOp vrijdag 04 januari 2002 13:33 schreef RopStop het volgende:
Wie heeft de leestekens van jouw toetsenbord gestolen??
Pagina: 1