Rare piep bij het opstarten met USB aan in de bios

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
yo
als ik mijn usb apparaatje, logitech cordless desktop optical in m'n eerste USB geval op m'n mobo prik, en dan in de BIOS alle USB apparaten aanzet, krijg ik bij 't booten van m'n pc, na de check van Fasttrak, een korte pauze en dan 'pieeeeeeeeeeeep' en dan gaat ie gewoon verder? normaal is het maar gewoon als ik op enter ofzo duw, effe 'piep' en dan gaat ie verder, ook als ik mijn logitech setje op usb heb, dan switched ie om de haverklap van frequentie enz .. nu ik alles op PS/2 heb , heb ik nergens last van? ik vind dit dus echt wel retewazig he..

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:00

inXs

known as inXs

[b]Op woensdag 02 januari 2002 19:09 schreef
en dan in de BIOS alle USB apparaten aanzet
Ermm ik weet het niet hoor, maar ik heb mijn muis erin gestopt en verder in me bios helemaal niets aangepast.. Hij deed het gewoon.. Maar omdat je misschien "alle" usb apperaten aan hebt gezet vind ie het misschien vreemd dat er een lege usb poort is en gaat ie piepen... Maar toch vind ik het vreemd dat je je bios instellingen aan hebt gepast.

superB

• De_Bastaard
ja is het dan niet wel zo makkelijk dat je ook je USB poorten aan hebt staan? normaal staan dat bij mij namelijk op Disabled, heb trouwens een Msi k7t266 pro-r mobo.

• inXs

inXs

known as inXs

mmmzz ja daar zeg je me wat.. Maar wat gebeurd er wanneer je er 1 uitzet dan?? Of allebei bijvoorbeeld uitzet? Pakt ie dan je muis ook niet automatisch en enabled die de usb poort dan ook niet automatisch na een reset?

superB

• De_Bastaard
hmmm ja ik weet 't niet maar ik heb ze nu gewoon op PS/2 staan, en alles werkt gewoon, alleen krijg ik die duim button in te stellen als reload :(( ik ga het nu ff proberen met die USB stuff ...

• inXs

inXs

known as inXs

Hopelijk gaat het werken voor je!

superB

• De_Bastaard
ik heb het net geprobeerd, en met in de bios USB Controller -> Disabled piept ie ook, zelfde met als ik 1,2 or 3,4 etc. aanzet ... wazig he? maarja hij doet et nou :)op PS/2 dan...

• inXs

inXs

known as inXs

ik haat mobo's die vaag zijn :( sorry maar ik weet het verder ook niet meer!

superB

• De_Bastaard
hmmm tering :((
Pagina: 1