Jammer dat mijn WU's van afgelopen 3 dagen die door mijn Linux-bakkie waren gevouwen (7 stuks) niet te verzenden zijn. Ik heb ze getracht met de Windows-versie te verzenden maar daar trapt men niet in... WU's zijn nu verdwenen en geen punten gekregen...!
(Of ik moet wat scheel kijken.. )
Dit probleem hebben ik geloof Team BoGoH en Ercewee (?) ook gehad, ik weet eigenlijk niet meer hoe dat precies zat en of ze een oplossing hebben gevonden. Kan het zo 123 ook niet terug vinden. Maar misschien kan je hun vragen hoe je het kan verhelpen.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Wij hebben hier dat probleem een paar weken geleden ook gehad, geen idee wat er aan de hand was. Alle linux bakken konden toen niet verzenden, alle windows bakken deden het prima. Wat toen het probleem was weet ik niet, na een paar dagen ging het weer gewoon goed zonder dat we er iets aan hadden gedaan.
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook als m'n verbinding down is geweest en de linux client op dat moment wil flushen. Als later de verbinding er weer is flusht ie nog steeds niet. Als ik de client herstart flusht ie weer. Dat was tenminste een tijdje terug zo. Het kan inmiddels gefixt zijn.
Helaas, er stonden eerst 9 stuks te wachten. Na client opnieuw gestart te hebben werden er 2 wel met succes verzonden. (maar waren misschien te oudOp woensdag 02 januari 2002 19:39 schreef slierp het volgende:
Ik heb dat probleem ook als m'n verbinding down is geweest en de linux client op dat moment wil flushen. Als later de verbinding er weer is flusht ie nog steeds niet. Als ik de client herstart flusht ie weer. Dat was tenminste een tijdje terug zo. Het kan inmiddels gefixt zijn.
Ik heb een getweaked ADSL-modem wat een continue verbinding tot gevolg heeft.
Verwijderd
De stanford server kan natuurlijk ook even down geweest zijn. Kijk het nog even aan zou ik zeggen.
Verwijderd
Probleem is bij ons opgelost door met een nieuwere versie te gaan "folden"...Op woensdag 02 januari 2002 19:24 schreef bram538 het volgende:
Dit probleem hebben ik geloof Team BoGoH en Ercewee (?) ook gehad, ik weet eigenlijk niet meer hoe dat precies zat en of ze een oplossing hebben gevonden. Kan het zo 123 ook niet terug vinden. Maar misschien kan je hun vragen hoe je het kan verhelpen.
We draaien nu op een paar Windows desktops (voornamelijk NT4 en W2K) met (beta)versie 217 en we hebben helemaal geen problemen meer met het verzenden van resultaten
Oke, ik draai ook op een Windows desktop en daar heb ik ook geen problemen. Alleen dus met de Linux-client. Momenteel heb ik er al weer 4 staan...Op donderdag 03 januari 2002 19:07 schreef [Goose] het volgende:
[..]
Probleem is bij ons opgelost door met een nieuwere versie te gaan "folden"...
We draaien nu op een paar Windows desktops (voornamelijk NT4 en W2K) met (beta)versie 217 en we hebben helemaal geen problemen meer met het verzenden van resultaten
Dat het uploaden/versturen van een wu niet lukt en dat de fout waarschijnlijk bij jou ligt, in je verbinding ergens denk ik. (maar wie is ik)Op zaterdag 05 januari 2002 15:14 schreef Morax het volgende:
Wat ik het bovenstaande nog wil toevoegen is dat het wel vreemd is dat het versturen naar de server met ipadres: 171.64.122.114 mislukt maar dat onmiddellijk daarna via HETZELFDE ip-adres met succes een WU wordt gedownloadt!
Waar zit het dat in
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Klinkt logisch, echter waarom dan soms wel en soms nietOp zaterdag 05 januari 2002 15:48 schreef bram538 het volgende:
[..]
Dat het uploaden/versturen van een wu niet lukt en dat de fout waarschijnlijk bij jou ligt, in je verbinding ergens denk ik. (maar wie is ik)
Connecting to server (171.64.122.114)
Connection established
Network send failure
Error: Could not transmit unit 09. Keeping unit in queue.
Tussen Connection establised en Network send failure zit zo'n 30 seconden waarbij ik zie dat er volop data wordt verzonden. Ik ben bang dat ik de Linux client moet gaan beschouwen als onbetrouwbaar...
Bij mij doet ie dat ook hoor (win2k en DOS-box):Op zaterdag 05 januari 2002 18:12 schreef Morax het volgende:
[..]
Tussen Connection establised en Network send failure zit zo'n 30 seconden waarbij ik zie dat er volop data wordt verzonden. Ik ben bang dat ik de Linux client moet gaan beschouwen als onbetrouwbaar...

Mijn baggerhok doet ongeveer 1 villin per dag. Dus dan heeft ie al zo'n drie dagen niet meer kunnen uploaden. Echter ik heb regelmatig al dagproducties van 6 punten gehad (zie pers.stats). Ze zijn nog altijd aangekomen.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Hmm, dat doet vermoeden dat de eerste foute upload toch wordt geaccepteerd en de volgende pogingen niet meer. De fout bij de client is dan dat de WU niet wordt verwijderd...Op zaterdag 05 januari 2002 18:33 schreef Cow_tipping het volgende:
Mijn baggerhok doet ongeveer 1 villin per dag. Dus dan heeft ie al zo'n drie dagen niet meer kunnen uploaden. Echter ik heb regelmatig al dagproducties van 6 punten gehad (zie pers.stats). Ze zijn nog altijd aangekomen.
Ja dat is mijn vermoeden ook, misschien zijn deze WU's al lang geteld alleen niet uit de work directory verwijderd.Op zondag 06 januari 2002 13:21 schreef Morax het volgende:
[..]
Hmm, dat doet vermoeden dat de eerste foute upload toch wordt geaccepteerd en de volgende pogingen niet meer. De fout bij de client is dan dat de WU niet wordt verwijderd...
Ik laat ze er gewoon een tijdje in staan om te kijken of ze alsnog worden verwijderd.
Zitten in de resultaten toevallig ook gegevens zoals datum enzo? Dan zou ik aan de hand van de stats kunnen controleren of er die dag toch een unit is upgeload.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Pagina: 1