Toon posts:

Snelheid FTP-server te laag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een dagen heb ik een ftp-server draaien :) maar als "collega's" aan het uploaden zijn komt de snelheid van mijn ftp-server niet boven de 15 KB/s uit :( terwijl mijn download en upload snelheid veel hoger ligt.
Is dit normaal :r of zou ik een instelling moeten wijzigen? |:(
Ik gebruik BulletProof 2.15.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Verwijderd

je provider (of van je collega's) laat geen hogere snelheden toe, heeft nix met je ftp prog te maken

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-09 14:58
Heb je ergens in je instellingen een limiet ingesteld?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-09 14:58
Op woensdag 02 januari 2002 19:09 schreef Wisp het volgende:
je provider laat geen hogere snelheden toe, heeft nix met je ftp prog te maken
ff goed lezen :z
terwijl mijn download en upload snelheid veel hoger ligt.
:)

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
Op woensdag 02 januari 2002 19:10 schreef Lampie het volgende:

[..]

ff goed lezen :z
[..]

:)
nog een keer goed lezen :)

Zijn collega's kunnen best een provider hebben zodat zij niet sneller dan 15kb/s kunnen uploaden.... Terwijl de server veel sneller kan.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:47
Op woensdag 02 januari 2002 19:06 schreef Muiter het volgende:
Sinds een dagen heb ik een ftp-server draaien :) maar als "collega's" aan het uploaden zijn komt de snelheid van mijn ftp-server niet boven de 15 KB/s uit
En wat nou als de upstream van je collega's maar tot 15 kb/sec gaat? Ik denk toch echt dat dat het probleem is.

Zo niet, kijk dan nog even je instellingen na of je niet perongeluk ergens een vinkje hebt gezet

[/edit]
Sorry, verhaal hierboven was ook al duidelijk zie ik net |:(
[edit]

Verwijderd

als je kabel internet hebt van chello dan kan je upload snelheid niet hoger komen dan 15 kb/s.

• 4hp
  • Laatst online: 07-09 13:02

4hp

psies,

ligt niet aan jouw, of aan ftp programma.
ligt aan collega's

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste bedankt voor deze snelle reakties.*D

Voorbeeld: Er zijn op dit moment 5 verschillende mensen ingelogd met allemaal een verschillende provider, 3 van die mensen kunnen normaal ook veel sneller data versturen dan nu het geval is. Dus er gaat ergens snelheid verloren want zowel de host (ik) als de gast (zij) kunnen veel sneller.

Ik heb geen limiet ingesteld dus daar kan het niet aan liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 19:17 schreef GOTHY het volgende:
als je kabel internet hebt van chello dan kan je upload snelheid niet hoger komen dan 15 kb/s.
Heb ik ja, maar de upload van mijn collega's is dan toch mijn download. Of is dit niet juist geredeneerd?

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Niet juist geredeneerd ,hun hebben max 15kbps upload ,dus jij krijgt de info met max 15kbps binnen als ie geluk heb.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 19:39 schreef Bartjuh het volgende:
Niet juist geredeneerd ,hun hebben max 15kbps upload ,dus jij krijgt de info met max 15kbps binnen als ie geluk heb.
Ik heb chello, zij hebben andere providers. Dus ik heb een max upload van 15 KB/s ,zij hebben een hogere upload snelheid.

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem maar dan met @home :(
Er zijn gasten uit amerika die uploaden dingen maar die komen ook niet hoger dan 15kb/s dit komt door die @home :(

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:05
vreemd..

Als iemand iets naar jouw upload dan zou dat afhankelijk moeten zijn van hun upload snelheid. Zelf ben je "beperkt" tot je download snelheid.

Ik krijg regelmatig uploads binnen van > 150kb p/s (terwijl ik ook @home heb)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Ikkuh84
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 15:12:
Ik heb precies het zelfde probleem maar dan met @home :(
Er zijn gasten uit amerika die uploaden dingen maar die komen ook niet hoger dan 15kb/s dit komt door die @home :(
Ja maar wat is nu je vraag ?? :? Het ligt gewoon aan de provider dat ze geen hogere upload snelheid hebben.. En topic is redelijk oud

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Nou als party het veel hoger heeft moet ik dat ook kunnen maar dit is dus niet het geval
als je me niet geloofd probeer maar wat te uppen:
ftp://uploadz:uploadz@213.51.204.207

Mijn vraag (logisch dus) Hoe kan ik dat ook instellen zo dat mensen op mijn server ook met 150kb/s kunnen downloaden & uploaden

Bedankt alvast :)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 16:01:
Nou als party het veel hoger heeft moet ik dat ook kunnen maar dit is dus niet het geval
als je me niet geloofd probeer maar wat te uppen:
ftp://uploadz:uploadz@213.51.204.207

Mijn vraag (logisch dus) Hoe kan ik dat ook instellen zo dat mensen op mijn server ook met 150kb/s kunnen downloaden & uploaden

Bedankt alvast :)
Users laten downloaden met 150 kb/s kan dus sowieso niet. Jouw upload haalt dat natuurlijk nooit.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op 02 January 2002 @ 19:45:
[...]

Ik heb chello, zij hebben andere providers. Dus ik heb een max upload van 15 KB/s ,zij hebben een hogere upload snelheid.
Als hun upload snelheid 25 KB/s is dan moet ie bij jou ook met 25 KB/s binnenkomen, want jou download ligt veel hoger dan die 25 KB/s.

Als hun naar jou UPPEN dan komt het bij jou via je DOWNSTREAM binnen, dus moet het veel sneller gaan.

Verwijderd

waarom bij party wel dan :S

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:11

Freaked

..

Omdat daar geen provider tussen zit, die alles beperkt...

..

Pagina: 1