Toon posts:

Topic gesloten waarom????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen. ik heb hier heel even geleden een topic geopend aangaande mijn TV. [topic=367757/1/25]

Waarom is deze nou weer gesloten????? Doen jullie dit mij aan om te pesten of niet??? Sinterklaas zegt dat dit ergens anders thuis hoort maar waarom verplaatst hij het topic niet dan??

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op woensdag 02 januari 2002 18:54 schreef Traceman(KS) het volgende:
Sinterklaas zegt dat dit ergens anders thuis hoort maar waarom verplaatst hij het topic niet dan??
Waarom plaats jij het niet meteen goed ? Zo blijft een modje bezig en dat is niet de bedoeling.

Ten tweede, er staat toch al een oplossing ? Dat moet je gewoon doen, dan word je prima geholpen...

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is een oplossing ja. Maar ik kan niet meer reageren op het topic met ik heb de handleiding niet meer.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het had twee redenen:
Een: verkeerde forum plaatsingen proberen we een beetje tegen te gaan
twee: dit kan je zo in je handleiding opzoeken. Hij is stuk en een topic openen op GoT heeft dan geen zin. Tenzij je van 8 anderen wil horen dat je de winkel moet bellen ofzo...
Op woensdag 02 januari 2002 18:57 schreef Traceman(KS) het volgende:
Ja dat is een oplossing ja. Maar ik kan niet meer reageren op het topic met ik heb de handleiding niet meer.
Maar een telefoonnummer van een winkel kan je toch wel vinden?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op woensdag 02 januari 2002 18:57 schreef Traceman(KS) het volgende:
Dan bel je Sony, of mail je Sony :Z

Verwijderd

Topicstarter
Reden 1 kan ik me bij invinden. Maar misschien is het wel iets heel simpels wat al meerdere mensen gehad hebben zodat ze mij kunnen helpen. Daar is dit forum toch voor. Trouwens, er zijn nog steeds van die iri mensen die gaan quoten van "je moet naar de winkel gaan". Vind ik ook zeggen ze dan. Daar moeten ze eens wat aan doen.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Als je naar Sony/Winkel had gebeld had je het allang geweten, waarom blijf je hier op doorgaan :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 18:58 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Dan bel je Sony, of mail je Sony :Z
Zulke mensen bedoel ik dan. Kan SONY nou toch niet bellen bijdehand.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op woensdag 02 januari 2002 19:02 schreef Traceman(KS) het volgende:

[..]

Zulke mensen bedoel ik dan. Kan SONY nou toch niet bellen bijdehand.
Beetje vriendelijker mag het ook wel, ik probeer je te helpen hier hoor...

Als je Sony niet kan bellen, mail je of bel je naar de winkel waar je hem hebt gekocht...

Verwijderd

Topicstarter
Is allemaal wel handig maar was ik zelf ook al op gekomen. Kwam gewoon een deskundige mening vragen aan iemand. Zijn toch wel mensen die dit misschien weten misschien.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 02 januari 2002 19:05 schreef Traceman(KS) het volgende:
Is allemaal wel handig maar was ik zelf ook al op gekomen. Kwam gewoon een deskundige mening vragen aan iemand. Zijn toch wel mensen die dit misschien weten misschien.
Ja, dat was ik. Sinterklaas vroeg aan mij of ie 'm naar mijn forum moest doorsturen en ik antwoorde dat dat een gevalletje bellen/servicemonteur is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ja, OK als niemand het precies weet wat het is gaat het over. Dat sluiten van die topics vind ik nog steeds gek. Komt hier je de server niet steeds voller van te zitten omdat er dan 2 topics geopend worden ipv 1?????

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17

inXs

known as inXs

Mensen moeten dan niet eigenwijs gaan zijn en er een nieuw topic over gaan openen! Waarom denk je dat ze er een slotje opgooien... Niet zodat mensen er een nieuw topic over kunnen openen!

superB

Pagina: 1