monitor en mb kapot door idekabel.

Pagina: 1
Acties:

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 12:01
ik heb vanmiddag een harde schijf in me computer gedrukt. Toen ik hierna mijn computer opnieuw opstartte wilde hij niet aan. Nu blijkt mijn moederbord opeens stuk te zijn en ook mijn monitor. Wie weet hoe dit kan?? :(
mijn mobo kan ik nog begrijpen maar hoe kan mijn monitor zomaar kapot zijn?? Ik heb hem al op meerdere systemen aangesloten. Als ik hem niet aan een computer hang dan geeft hij wel allemaal kleuren( dit deed hij altijd al).
Het gaat om een LG studioworks 520i.
het mobo was een abit BE6 rev 2.

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:52
Had je slave/master wel goed ingesteld?

edit:

Is/was je pc wel geaard?
Heb je misschien ergens kortsluiting gemaakt?

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 19:49 schreef DrClearbottom het volgende:
Had je slave/master wel goed ingesteld?
dat hoort niks uit te maken hoor, dan wordt de harde schijf gewoon niet gevonden...

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Dat als je een IDE schijf aansluit je monitor gaar gaat lijkt me een beetje vaag. Waarschijnlijk ligt het probleem ergens anders aan!

|Specs|

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Misschien sluiting gemaakt met de connectoren van de monitor op de videokaart :?

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:17

CyBeRSPiN

sinds 2001

Idd, waarschijnlijk is er een sluiting ontstaan, probeer eens op te starten met het moederbord uit de kast, op een niet geleidende ondergrond..

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm, je monitor kapot door je hardeschijf :?, lijkt me eerder dat je geen beeld krijgt vanwege een wat jij benoemt 'kapot' mobo en misschien is ook nog de videokaart gaar, maar de monitor :?
Pagina: 1