Toon posts:

[CS] WON, voor de zoveelste keer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Win2k er opnieuw opgezet, en net als vorige keer krijg ik WONID auth problemen
ok, denk ik dan, gewoon die truuk weer: Regedit -> HK CS -> Software -> Valve -> CS -> settings -> Key -> KEYKEYKEYKEY (zonder streepjes)

niet dus. GODGODGODGOOOODVRDMME
ik heb et 3 keer opnieuw geinstalleerd en et werkt nog niet. ik weet dat het bij andere mensen ook is voorgekomen dat hij het opeens niet meer doet.

en hoe los ik het op? ik heb al gehoord van een WON ID fix maar die kan ik nergens vinden :?

HELP!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heb ik nog nooit van gehoord. In je registry hoort echt je eigen key te staan anders gaat het niet werken.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 18:55 schreef IceStorm het volgende:
Heb ik nog nooit van gehoord. In je registry hoort echt je eigen key te staan anders gaat het niet werken.
Je kent het wel weet ik zeker en anders: UT(F)S
het is weer:
Could not obtain WON validation
This server requires that you are validated through WON.net

en als ik CS draai en dan weer die melding krijg en ga kijken bij regedit is het "key" veld weer leeg!

Verwijderd

Topicstarter
VOOR IEDEREEN:
OM HET OP TE LOSSEN MOET JE OP WON.NET EEN PROG HALEN DAN DOET HIJ HET!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wat heb jij een attitude zeg :r

Anyway, ik heb dat ook wel es (1x per maand ofzo), maar dan probeer ik gewoon nog een keer te connecten op dezelfde server... Net als met dat 'could not connect' probleem, mensen denken te moeilijk :) (bij dat probleem is het zo, dat je PC niet rap genoeg data laadt binnen de 120 seconden-limiet. Bij een tweede keer is het grootste gedeelte al geladen en lukt het wel).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.