Toon posts:

Gratis .com domains

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan er nog van de domainzero-services?

(Jeweetwel, een jaar lang gratis .com domein, met een HEEL grote reclamebanner, die je HEEL gemakkelijk kunt wegmoffelen...)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Jaja, wegmoffelen. Had ik ook gedaan, en dat werkte een half jaar, tot ik een mail kreeg dat ik op kon rotten. Als ik wilde blijven, kon ik betalen. Uiteraard had ik dan NOG STEEDS die *****banner in beeld. :r

Ik zou zeggen: voor niets gaat de zon op. OF je neemt een gratis host en plakt er een pakkende redirecter aan vast (CJB.net ofzo) of je dokt een paar tientjes per jaar en koopt een .com. Dan heb je ook wat.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Al zo vaak langs geweest!
Als je een eigen server hebt dan heb je een .com/net/org/nl domein voor €18 (particulieren) per jaar :Z
Ben je volledig eigenaar en geen banner :)

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:23

Alpine

Twisted animator

Een gratis .com domein kan je vergeten.

Je kan hier een gratis .tk domein krijgen.

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 23:42
Op woensdag 02 januari 2002 19:32 schreef Alpine het volgende:
Een gratis .com domein kan je vergeten.

Je kan hier een gratis .tk domein krijgen.
Ja totdat iemand blaaht.tk gaat registreren... :P :7

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

een .tk domein is toch ook alnetjes :D of niet soms

boeit 't nou of 't .nl/.com etc is als 't maar niet meer is
http://home.nl/users~alsdjfldajfd.nl/norretix.index noem maar wat...

Norretix is blij met een .tk domein naam wat t betekent i dunno maar 't klinkt wel w00t :Y)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Tja..... gratis bestaat niet. Reg gewoon een domain ergens, dan weet je ook zeker dattie ie van jou is.

En over dat .tk gedoe: De voorwaarden zijn zwaar bagger, en ze kunnen op elk moment de stekker eruit trekken, en jouw domain aan iemand geven die er voor wil betalen.

Een domain geregged houden kan al voor iets van EUR 50 voor een jaar ofzo, en daar kun je het zelfs al voor gehost hebben zodat je e-mail boxes etc hebt.....

Als je iets leuks wil moet je er ook voor betalen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1