WinAmp plugin voor 2sec rust?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12
Ik neem wel's MD's op met winamp playlistje, maar winamp gaat heel snel naar het volgende nummer en dan heeft m'n MD-recorder wel's de neiging om er dan 1 nummer van te maken, en dat valt wel te verhelpen daarna, maar voorkomen is beter dan genezen... :)

Weet iemand misschien of er een plugin is die automatisch 2sec tussen de nummers maakt?

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Het zal wel aan mij liggen, maar daarvoor gebruik je volgens mij geen winamp voor, maar een recorder, maar voor beide opties zijn ze ervoor. Voor recording mp3 gewoon bij je normale programma.

En voor winamp zijn er plug-ins bij www.winamp.com

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ah, een lotgenoot. Dit probleem ken ik ook! Bedoeld wordt trouwens dat je je minidisc recorder gebruikt om op te nemen, en winamp om af te spelen. Maar aangezien er niet wordt doorgegeven wanneer het volgende nummer begint (in tegenstelling tot cd's digitaal opnemen), moet de minidisc dit zelf raden. Dit doet hij door het ingangssignaal te meten, en als het gedurende een bepaalde tijd onder de -40/-50/-60* dB valt (referentiepunt wordt niet gegeven), dan maakt hij een nieuw nummer aan. Alleen zit er te weinig tijd tussen de nummers om een nieuw nummer te beginnen, wordt alles tot één nummer gebreid, en dat kan je dan achteraf weer gaan dividen, wat echt een pl**r*s werk is. Ik heb hier ook geen oplossing voor.

Jag

• ALH
Jag, als ik een oplossing heb zal ik wel mailen...

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Volgens mij hebben ze daar nou een plugin voor bij www.winamp.com , die heb ik daar ooit gezien volgens mij.

aha; hier dus: http://www.winamp.com/customize/detail.jhtml?componentId=14390

• ALH
Dr_Frickin_Evil; bedankt he! :)
Ik kon'm zelf niet vinden...

Enne Jag, check je mail...

• ALH
Hey Dr., 1 probleem, ik doe dus met die plugin al m'n nummers cuen, maar als ik dan zeg start -met delaymode aan- dan staat alleen de 1e er nog :o

Wat doe ik fout?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik vind het editen niet eens zo'n kutklus...
Het naam ingeven daarintegen... :r

• ALH
probleem is alweer opgelost! :)

Net weer probleemloos een MD opgenomen...

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 12:04
lang leve dit forum!
ik heb net een sharp md-mt15 aangeschaft en had precies hetzelfde probleem met winamp..

bijdeweg: op een disc-ie van 14 nummers dingen als Orchestral Manouvers in the dark (let ff niet op spelling.. het is laat) intypen is een deprimerend werkje.

ze mogen wellus een qwerty-toetsenbord-extensie maken voor mijn sharp.. arf arf!

chaozz.nl | RetroGameCouch

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Titels invoeren is ook niet een erg onderhoudende bezigheid.

Nog bedankt trouwens voor de plugin!!

Jag
Pagina: 1