Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Het zal wel aan mij liggen, maar daarvoor gebruik je volgens mij geen winamp voor, maar een recorder, maar voor beide opties zijn ze ervoor. Voor recording mp3 gewoon bij je normale programma.
En voor winamp zijn er plug-ins bij www.winamp.com
En voor winamp zijn er plug-ins bij www.winamp.com
Ah, een lotgenoot. Dit probleem ken ik ook! Bedoeld wordt trouwens dat je je minidisc recorder gebruikt om op te nemen, en winamp om af te spelen. Maar aangezien er niet wordt doorgegeven wanneer het volgende nummer begint (in tegenstelling tot cd's digitaal opnemen), moet de minidisc dit zelf raden. Dit doet hij door het ingangssignaal te meten, en als het gedurende een bepaalde tijd onder de -40/-50/-60* dB valt (referentiepunt wordt niet gegeven), dan maakt hij een nieuw nummer aan. Alleen zit er te weinig tijd tussen de nummers om een nieuw nummer te beginnen, wordt alles tot één nummer gebreid, en dat kan je dan achteraf weer gaan dividen, wat echt een pl**r*s werk is. Ik heb hier ook geen oplossing voor.
Jag
Jag
Jag, als ik een oplossing heb zal ik wel mailen...
Volgens mij hebben ze daar nou een plugin voor bij www.winamp.com , die heb ik daar ooit gezien volgens mij.
aha; hier dus: http://www.winamp.com/customize/detail.jhtml?componentId=14390
aha; hier dus: http://www.winamp.com/customize/detail.jhtml?componentId=14390
Dr_Frickin_Evil; bedankt he! 
Ik kon'm zelf niet vinden...
Enne Jag, check je mail...
Ik kon'm zelf niet vinden...
Enne Jag, check je mail...
Ik vind het editen niet eens zo'n kutklus...
Het naam ingeven daarintegen...
Het naam ingeven daarintegen...
probleem is alweer opgelost! 
Net weer probleemloos een MD opgenomen...
Net weer probleemloos een MD opgenomen...
lang leve dit forum!
ik heb net een sharp md-mt15 aangeschaft en had precies hetzelfde probleem met winamp..
bijdeweg: op een disc-ie van 14 nummers dingen als Orchestral Manouvers in the dark (let ff niet op spelling.. het is laat) intypen is een deprimerend werkje.
ze mogen wellus een qwerty-toetsenbord-extensie maken voor mijn sharp.. arf arf!
ik heb net een sharp md-mt15 aangeschaft en had precies hetzelfde probleem met winamp..
bijdeweg: op een disc-ie van 14 nummers dingen als Orchestral Manouvers in the dark (let ff niet op spelling.. het is laat) intypen is een deprimerend werkje.
ze mogen wellus een qwerty-toetsenbord-extensie maken voor mijn sharp.. arf arf!
Titels invoeren is ook niet een erg onderhoudende bezigheid.
Nog bedankt trouwens voor de plugin!!
Jag
Nog bedankt trouwens voor de plugin!!
Jag
Pagina: 1