Ik post vrij veel in SU en gebruik dus vaak dezelfde onderwerpen, zoals "[SA] search" enzo. Maar ik kan per dag maar 1 keer een topic plaatsen met dit onderwerp. Als ik dit namelijk nog een keer doe, krijg ik de melding dat het topic al geplaatst is. Is hier iets aan te doen? Behalve een ander onderwerp kiezen? Het wordt namelijk best wel vervelend om steeds een ander onderwerp te kiezen. En ja, ik weet het, ik ben lui
Hoezo luxe probleem
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 22:50 ]
Extra spatie erachter rammen ofzo...
.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 22:50 ]
of een underscore.. Doe wat leuks.. 
even serieus. Aan dit soort zaken kunnen wij nu nog niets doen, omdat we een niet al te heftige support hebben op de forumsoftware
.
even serieus. Aan dit soort zaken kunnen wij nu nog niets doen, omdat we een niet al te heftige support hebben op de forumsoftware
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hey, daar was ik nog niet opgekomen, thanx!! Zal wel komen door de feestdagen, moet nog een beetje bijkomenOp woensdag 02 januari 2002 18:04 schreef Pizzaman het volgende:
Extra spatie erachter rammen ofzo...
Verwijderd
Toen ik net mod was en nog geen GM rechten had postte ik massaal in SU en dan ramde ik altijd de tijd achter de topictitel
[SA] search
kun je van maken [SA] zoeken kreng!

maar daar heb ik ook idd wel eens last van, aangezien ik af en toe ook even in SU langskom
is idd iets om in een volgend forum
aan te denken!
kun je van maken [SA] zoeken kreng!
maar daar heb ik ook idd wel eens last van, aangezien ik af en toe ook even in SU langskom
is idd iets om in een volgend forum
Is ook een idee jaOp woensdag 02 januari 2002 18:13 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Toen ik net mod was en nog geen GM rechten had postte ik massaal in SU en dan ramde ik altijd de tijd achter de topictitel
En dat heb ik gewetenOp woensdag 02 januari 2002 18:13 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Zet er gewoon een soort timestamp bij, zoals "[SA] Search 20110202" Dus tijd + datum.
They made me do it.
Dat geldt ook voor jou in dit gevalOp woensdag 02 januari 2002 20:15 schreef rick_h het volgende:
of post niet
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Zou ik idd maar eens wat minder moeten gaan doen, het is de laatste tijd wel erg veel geworden, en dat gaat ten koste van andere dingen (vriendin, school, etc.)Op woensdag 02 januari 2002 20:15 schreef rick_h het volgende:
of post niet
Maarja, GOT is gewoon verslavend
Pagina: 1