Ik kan sinds enkele minuten in het spel counterstrike mijn muis niet normaal bewegen. Hij wil niet meer omhoog of omlaag. Wat kan ik hier aan doen?
Ik speel het via internet!!!
Ik speel het via internet!!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
dat gaat vaak vanzelf, staat mouselook ineens uit. raar maar waarOp woensdag 02 januari 2002 18:12 schreef Captain Pervert het volgende:
Je hebt inderdaad een knopje voor mouselook, en die heb je per ongelu ingedrukt
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Misschien moet ie ook ff de faq lezen,Op woensdag 02 januari 2002 18:32 schreef The Fox het volgende:
Volgende keer mag de topic titel wel iets duidelijker.
Verwijderd
Bij mij gaat mijn mouselook telkens uit als ik via geekplay een demo af speel...Op woensdag 02 januari 2002 18:28 schreef Captain Pervert het volgende:
In 2 jaar tijd nooit gehad dat de mouselook opeens uit gingIk heb ook alle overbodige shit dan ook niet gebind, alleen wat ik gebruik + say/radio/buybinds.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq