Ik draai al enige weken xp zonder echte problemen. Ik heb echter 1 raar verschijnsel en dat is dat het startmenu soms bevriest. Als ik dan op start klik dan komt het startmenu op en dat is dan helemaal leeg (wit vlak). Op dat moment bevriest de hele pc als het ware en kan ik ook niet task switchen. Na een seconde of 10 verschijnen alle items en gaat alles weer door.
Het kan ook gebeuren met een submenu, het startmenu komt dan wel maar een submenu is wit en dat duurt dan ook een seconde of 10-15.
Het is niet zo dat hij dan staat te laden ofzo (normale vertraging als je je pc soms heel zwaar aan het werk zet. Iemand een idee? Toch wel vreemd.
Ik heb een athlon 1Ghz met 512mb pc133 (niet overclocked)
Abit kt7a met laatste via 4in1
asus 7100 geforce2mx (laatste bios en laatste officiele detonator
maxtor 740 40gb (7200rpm ata133)
Het gebeurt soms als er programmas open staan maar ook als ik niets draai....geen waarneembare harddiskactiviteit ook.
Het kan ook gebeuren met een submenu, het startmenu komt dan wel maar een submenu is wit en dat duurt dan ook een seconde of 10-15.
Het is niet zo dat hij dan staat te laden ofzo (normale vertraging als je je pc soms heel zwaar aan het werk zet. Iemand een idee? Toch wel vreemd.
Ik heb een athlon 1Ghz met 512mb pc133 (niet overclocked)
Abit kt7a met laatste via 4in1
asus 7100 geforce2mx (laatste bios en laatste officiele detonator
maxtor 740 40gb (7200rpm ata133)
Het gebeurt soms als er programmas open staan maar ook als ik niets draai....geen waarneembare harddiskactiviteit ook.