Psion Gold Card LAN Global drivers

Pagina: 1
Acties:

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hey,

Normaal zou ik hier /nooit/ om drivers vragen.. maar ik weet me nu even geen raad meer. Het gaat om dit ding. Op de Psion site staan alleen drivers voor Windows NT4 en via e-mail werd ik door hun alleen daar heen verwezen. Mijn hoop is eigenlijk dat iemand hier ook dit ding heeft en Windows 9x drivers ervoor heeft.
De kaart werkt wel, want hij word verder wel herkend. Ik heb het ook al geprobeerd met NetGlobal drivers en drivers voor de originele Gold Card, maar die halen ook niks uit. De kaart word zelfs niet door Linux ondersteund.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 01:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

hoi,

Kijk eens hier:
http://213.38.235.180/connect/drivers.asp

Hier staan de drivers voor w95/w98/nt4 en w2000

Volgens mij moet het hiermee werken!

Succes *D

De kick van Electric!

Verwijderd

Even een onnuttig RE tje..
Die kaart rulzzzz
Maar die stekket gaat afbreken reken daar maar op!
Ik heb nog een Xircom RealPort CardBus Ethernet 10/100+moden liggen, voor €80,- is ie van jou wordt ook meteen herkend door wim 9x en XP/2000 rodehoed

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:08

winnie

de poes...

Klopt van dat stekkertje. Ik heb ook een psioncard (combinatie modem/lan) en het stekkertje van de lan is bijna naar de knoppen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:24

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA-SA

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Bigs
  • Niet online
Op donderdag 03 januari 2002 00:55 schreef Ossenaar het volgende:
hoi,

Kijk eens hier:
http://213.38.235.180/connect/drivers.asp

Hier staan de drivers voor w95/w98/nt4 en w2000

Volgens mij moet het hiermee werken!

Succes *D
Ja, maar als ik daar de kaart aan klik die ik heb (10/100 Ethernet LAN Global for PCMCIA) staan er dus alleem maar NT4 drivers ;(

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kheb eigenlijk een beetje het zelfde probleem, ik heb de driver cd maar toch blijft hij om 1 bestandje vragen:

PSETH1C3.SYS

ik kan dat ding nergens vinden... wie helpt me?

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb een Gold Card met 56k modem en 10mbit ethernet onder windows 98 SE, en hij pakt 'm gewoon niet.
Ik heb alleen de Windows 2000 drivers gevonden voor deze kaart, de windows 98 drivers die ik vond waren niet voor deze PCMCIA kaart.
Met de Windows 2000 drivers installeert hij wel, maar schakelt hij 'm automatisch uit. Als ik 'm dan inschakel, wil hij meteen weer nieuwe drivers.

De link in dit topic is ook dood, dus als iemand een werkende link kan posten voor dit ding, zou ik zeer dankbaar zijn :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 17:37 ]

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Verwijderd schreef op 03 januari 2002 @ 01:17:
Even een onnuttig RE tje..
Die kaart rulzzzz
Maar die stekket gaat afbreken reken daar maar op!
Ik heb nog een Xircom RealPort CardBus Ethernet 10/100+moden liggen, voor €80,- is ie van jou wordt ook meteen herkend door wim 9x en XP/2000 rodehoed
Die van mij mag je voor een tientje hebben >:D

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Vilenin schreef op 05 August 2003 @ 17:33:
[...]

Die van mij mag je voor een tientje hebben >:D
Ik heb liever gewoon deze kaart werkend :P
't Is bdw niet eens mijn eigen laptop, maar van me pa :P

• Bigs
  • Niet online
Slasher schreef op 27 May 2002 @ 16:45:
kheb eigenlijk een beetje het zelfde probleem, ik heb de driver cd maar toch blijft hij om 1 bestandje vragen:

PSETH1C3.SYS

ik kan dat ding nergens vinden... wie helpt me?
Hmm.. ik heb voor die Langlobal kaart inmiddels (half jaartje geleden) goede drivers gevonden op de Psion site. Misschien moet je daar eens kijken.

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ik heb ook zo'n Psion 56k + 10 Mbit kaart, maar ik krijg hem niet werkend onder Windows 2000 Pro.
Ik heb de drivers van Psion al geinstalleerd, maar Windows 2000 blijft volhouden dat ie geen drivers kan vinden, ookal laat ik m in de uitgepakte map zoeken.
Iemand enig idee?
Wat ik bdw vreemd vind aan die gedownloade drivers; op de Psion site staat 30 kb, maar de file is 115 kb...

[ Voor 18% gewijzigd door X-G op 01-04-2004 16:39 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Pagina: 1