Toon posts:

Zijn XP's een beetje te OCen op de fsb of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een TB 1000 en die moet naar onze LAN party server....nu ga ik dus een XP daarvoor in de plaats in mijn bak schuiven. Ik heb het niet zo op moeilijke unlock tricks, ik heb geen 2 linker handen, maar ik het 1 portemonnee en die is niet zo dik moch het een keer flink fout gaan...

Ik heb wel oude TB's unlockt, maar ik hou het nog ff voor gezien met die nieuwe dingen, totdat de ultieme solutie is gevonden :)..

Daarom vroeg ik mij af...zijn ze een beetje te OCen op de fsb, ik wilde namelijk een XP 1700tje aanschaffen en die close to 150 mhz fsb draaien, nu weet ik dat dit per chip verschillend is, maar is er een soort van gemiddelde bekent?

Alvast bedankt!

Enneh, zijn er toevallig mensen met een advies voor een XP koeler :)?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Info: --> [topic=324186/1/25]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met goed geheugen gaan de meeste (niet alle dus..) XP's tot over de 150 FSB. Advies voor koeler wordt stukkie makkelijker als je er ook bij zegt hoeveel je ervoor over hebt (kan natuurlijk wel de Swiftech MCX 462 gaan zeggen.. maar die is wel richting de € 100 ofzo) :)

Verwijderd

[topic=324186/1/25]

Dit topic is gesloten.