Als je een optische muis gebruikt, maakt de ondergrond dan wat uit?? (denk vanwel). Ik heb een gladde ondergrond maar de ondergrond is nogal licht. En nu doet die muis raar, moet ik een donkere ondergrond nemen? Ik heb nog een donkerblauwe ondergrond liggen, is dit goed , wat raden jullie mij aan?
Verwijderd
Het maakt wel degelijk uit, mijn optical werkt uberhaupt niet eens op mijn bureau (frosted glasplaat). Gewoon een kwestie van uitproberen lijkt me..
Onder grond is idd belangrijk ja.
je moet GEEN transparante (plastic/glas) of rode ondergrond hebben.
verder is alles wel mogelijk geloof ik ?
je moet GEEN transparante (plastic/glas) of rode ondergrond hebben.
verder is alles wel mogelijk geloof ik ?
edit:
muismat werkt ook vaak
muismat werkt ook vaak
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
het is jammer dat je niet vertelt wat precies het probleem is....het enige probleem wat ik met mijn muisje heb(optical ook), is dat hij "trilt" als ik hem niet beweeg. Dan heb ik hem aangesloten op de PS2 poort....bij aansluiten op de USB poort is dat probleem weg.
Misschien heb je er wat aan...ik dacht namelijk eerst (onterecht) dat het door mijn ondergrond kwam.
.....typo
Misschien heb je er wat aan...ik dacht namelijk eerst (onterecht) dat het door mijn ondergrond kwam.
.....typo
reserveringshouder Tesla Model 3
ik heb dus een plastice ondergrond, dus ik moet die gaan weg doen en ergens kijken voor een muismatje?? na al die jaren dat ik gewoon zo'n plastice landkaart eronder heb liggen
Ik had in het begin dat hij alle kanten opsprong bij een haastige beweging, maar na een format had ik geen problemen meer..
(Oke, format is niet echt een oplossing)
Op woensdag 02 januari 2002 17:43 schreef Erazzzer het volgende:
Ik had in het begin dat hij alle kanten opsprong bij een haastige beweging, maar na een format had ik geen problemen meer..
/dev/null
Verwijderd
Zet je ontvanger niet te dicht bij je monitor, probeer als ondergrond eens een wit a4 papiertje
En lees het boekje voor de gein eens!
En lees het boekje voor de gein eens!
een A-4 papierthe wil ook wel eens helpen ja
heb ik hier namelijk ook
werkt perfect
heb ik hier namelijk ook
werkt perfect
Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!
Verwijderd
Je kunt in eigenlijke elke ondergrond gebruiken als hij maar niet weerspiegelend is of doorzichtig
Verwijderd
Maar zo licht mogelijk is het beste. Hoe lichter, hoe langer je batterijen meegaan!Op donderdag 03 januari 2002 09:30 schreef phantom2k het volgende:
Je kunt in eigenlijke elke ondergrond gebruiken als hij maar niet weerspiegelend is of doorzichtig
Verwijderd
Waar haal je die informatie weer vandaan?Op donderdag 03 januari 2002 15:42 schreef Dafunk het volgende:
[..]
Maar zo licht mogelijk is het beste. Hoe lichter, hoe langer je batterijen meegaan!
lichte ondergrond kan idd zuiniger zijn door goede weerkaatsing...belangrijker is echter een ondergrond te hebben die niet effen is qua kleur!
Een muismat is b.v. niet effen door het relief (schaduw). een bureau met houtnerf werkt ook goed, maar spaanplaat met van dat witte plastic werkt voor geen meter!
Een muismat is b.v. niet effen door het relief (schaduw). een bureau met houtnerf werkt ook goed, maar spaanplaat met van dat witte plastic werkt voor geen meter!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
wanneer je een wit a4 papiertje voor het licht houdt zie je een duidelijke structuur
doe dit eens bij een zwart a4tje!!!
Wat zie je nu?
doe dit eens bij een zwart a4tje!!!
Wat zie je nu?
Pagina: 1