digitale videocamera

Pagina: 1
Acties:

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Ik ben van plan een digitale videocamere aan te schaffen. (tussen 2 en 3 duizend gulden)Welke camera is aan te raden en waarom? Waar moet ik op letten bij het aanschaffen van zo'n ding?

Killkees

Verwijderd

ik heb een digitale camera van philips kei duur ding paar duizend gulden (wel gekregen via het werk van ons pap)
en later zie ik precies dezelfde camera staan alleen dan van RICOH (of zoiets) aleen dan veel goed koper

ik weet niet of er verschil in kwaliteit in zit maar in ieder geval is het een goede camera

dus die van philips(/ricoh) zijn goed!!!

veel succes nog met het uitzoeken van een camera!!!!!!!!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:59

Jag

van ons pap
Kom jij toevallig uit Brabant :)?

Zoek maar ff in het nieuws op tweakers.net, er zijn meerdere reviews van camara's geweest.

Jag

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-03 21:13

MLS

Heb zelf de JVC DVM5,
een heel mooi dingetje, en is waarschijnlijk ook niet zo duur meer tegenwoordig, maar jammergenoeg NIET aan te bevelen, vanwege veel, en ik bedoel VEEL!! technische storingen, defecten etc.

Die van mij is binnen de garantie periode 7 keer omgeruild en na de garantie nog 4x terug geweest voor dingen als "hij vernield bandjes", "de zoomknop blijft hangen" daarvoor is hij nu 2x omgeruild en 2x gerepareerd).

Jammer hoor want het is een ontzettend compact apparaatje en hij geeft een mooi beeldje.

Grz, MLS
Jammer

Verwijderd

Jag:
Kom jij toevallig uit Brabant
ja ikke wel en ik ben er trots op ook....

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Killkees komt ook uit hartje brabant, en is er eveneens zeeer trots op!
Pagina: 1