Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Ik had een NES en kocht in plaats van een SNES destijds een PC, en speelde een jaar terug alsnog A link To The Past op een emu
Maar eigenlijk vind ik RPG's als Final Fantasy VI (SNES) net iets leuker qua gameplay.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Het is ook niet te makkelijk en ook niet al te moeilijk en dat is ook weer een plus punt.
I copy that! Verder vond ik beide NES versies ook errug gaaf!Op woensdag 02 januari 2002 17:38 schreef RedTop het volgende:
Wees wel slim en neem "Ocarina of time" voor de N64... die komt idd heel dicht in de buurt bij "A link to the past". Persoonlijk vind ik "Majora's mask" minder...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Die zelda is ook heel gaaf en heb ik ook uitgespeeld...alleen is die NES overleden .
Maar daar voor heb je emulators natuurlijk
vet heftig spel, heb ook Ocarina of Time gespeeld.
Mijn god, ik was nog verslaafder aan dat spel dan aan "A link tot the past"
Spanning --> 10
Plezier --> 11
JAh vid ik ook, zit iets meer actie in verwerkt.Op woensdag 02 januari 2002 18:36 schreef Captain Pervert het volgende:
Ja, ruig spel.
Ik had een NES en kocht in plaats van een SNES destijds een PC, en speelde een jaar terug alsnog A link To The Past op een emu
Maar eigenlijk vind ik RPG's als Final Fantasy VI (SNES) net iets leuker qua gameplay.
Verwijderd
maar het verhaal en personage etc. etc. kan in tijden niet tegen zelda op!Op woensdag 02 januari 2002 21:36 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
JAh vid ik ook, zit iets meer actie in verwerkt.
Verwijderd
Majora's Mask vind k (net zoals de rest hier
Weet je... in Japan wordt die ouwe bak weer geproduceerd hoorde ik. Er was weer vraag naar old-skool gaming omdat men 3D zat was. 3D wist niet te bieden wat mensen vaak zoeken in spellen... simple fun.Op woensdag 02 januari 2002 19:48 schreef Richard95 het volgende:
owja van de nes die had ook.
Die zelda is ook heel gaaf en heb ik ook uitgespeeld...alleen is die NES overleden .
Maar daar voor heb je emulators natuurlijk
Ik zal eens zoeken of het waar is... wel een coole gedachte overigens... de NES die winnaar wordt in de nieuwe console wars
-
Homage To Link.
ps de delen die daarop volgde kwamen nog niet in de buurt van dit masterpiece.
Kenners weten waarom
Verwijderd
A link to the past is nog steeds mijn persoonlijke favoriet van alle Zelda's. Het spel had een ongeloofelijk goed verhaal
Toen ik het uitspeelde vond ik het echt gewoon jammer!
Maar gelukkig komen er steeds weer nieuwe zelda games uit!
Ocarina of time is ook heel erg
Ik ben benieuwd hoe de nieuwe zelda word met dat "cel-shading gedoe..."
Verwijderd
Oh jah... wat vinden jullie van mn Winamp ?
Verwijderd
Hij is o'l style.Op vrijdag 04 januari 2002 08:53 schreef DooM_DonuT het volgende:
Zelda roels zwaar! altijd al een mooi spel gevonden
[afbeelding]
W00t!Op vrijdag 04 januari 2002 08:53 schreef DooM_DonuT het volgende:
Zelda roels zwaar! altijd al een mooi spel gevonden
[afbeelding]
Mja, ik vind het net andersomOp woensdag 02 januari 2002 21:40 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
maar het verhaal en personage etc. etc. kan in tijden niet tegen zelda op!
Zelda is leuk, maar het verhaal mist een beetje, red de prinses, en bij Orcarina of Time was het verhaal wel heel erg afwezig (of ik moet er overheen gekeken hebben
Neemt niet weg dat ik de volgende Zelda voor de GBA wel koop
Ja een princesje redden is nog een hele opgaven
Kenners weten waarom
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Kenners weten waarom
Verwijderd
Verhaal LttP:Mja, ik vind het net andersom
Zelda is leuk, maar het verhaal mist een beetje, red de prinses, en bij Orcarina of Time was het verhaal wel heel erg afwezig (of ik moet er overheen gekeken hebben)
Zelda is gekidnapped en telepatisch zegt ze tegen Link dat ze opgesloten zit in de kerkers van Hyrule Castle. Link red haar en zij legt uit wat er is gebeurd.
Je moet drie pendants halen (Courage, wisdom, power). Dan kan je het legendarische master zwaard ophalen uit de lost woods. In de darkworld moet je de zeven wijze mannen bevrijden die opgesloten zitten in kristallen. Versla Ganon en de prinses + triforce is gered.
Vergelijk dit met OoT dan vind ik persoonlijk dat OoT beter in elkaar zit.
Link krijgt een nachtmerrie. Hij staat voor een kasteel en ziet een vrouwelijke krijger op een paard met een meisje die achterop zit wegrijden die achtervolgt wordt door een, in donkere geklede, man op paard. Link schrikt wakker door een fee die hem verteld dat hij is geroepen door de Deku tree. Link krijgt een eigen fee, genaamd Navi en hij gaat op pad om 3 sprirituele stenen (Kokiri's Emerald, Goron's ruby, Zora's sapphire) te zoeken zodat hij toegang krijgt de temple of time te kunnen betreden en de master sword te kunnen bemachtigen.
Ondertussen kwam Ganondorf er al snel achter dat hij de sleutel was tot de Sacred Realm dus hij liet Link zijn gang gaan (hij kon hem al doden toen Link zijn droom werkelijkheid werd). Link opende de poort naar de Sacred Realm maar werd opgewacht door Ganondorf die vervolgens de triforce of power pakte. Hij sloot de 6 sages op, 1 sage ontsnapte en die sloot Link's geest op voor zeven jaar.
Vervolgens pak je de master sword en je gaat 7 jaar verder in de toekomst (als kind kan je moeilijk wat uitrichten tegen de grote Ganondorf). Hyrule is één grote puinhoop geworden. Dan verschijnt Sheik, die uitlegt wat er aan de hand is.
de enige manier om alles weer zoals vroeger te maken is door alle 6 sages te redden, Ganon verslaan en de triforce of power terugbrengen.
Dit is het verhaal dan in grote lijnen, verhaal van OoT zit gewoon zo goed in elkaar met goede cutscenes. Het is niet alleen maar Red prinses maar er komt veel meer bij te kijken.
Tijdens het spelen wordt veel meer duidelijk, hoe komt het dat je als een Kokiri bent opgegroeid? Wie is de mysterieuze Sheik? Het spel heeft gewoon zo'n goede sfeer, geweldig!
Enige nadeel: Spel is te makkelijk, LttP was véél moeilijker (imo).
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Verwijderd
Volgens mij haal je 2 Zelda's door elkaar. De zelda waar jij het over hebt met de goude cartridge is voor de NES.Op zaterdag 05 januari 2002 11:15 schreef FanToom het volgende:
lttp da was toch die gouden cartridge he?(wordt weemoedig) oooow wat heeft me dat een schooltijd gekost toendertijd. Prima spel! Toendertijd had ik er maar twee, zelda (die gouwe) en mario 2. Dat waren nog is tijden, ik kan nog die klere deuntjes uit mn hoofd zingen hehe. Heeft iemand ze niet op mp3 ofzo btw?
LttP (of Link to the Past) is voor de SNES.
Maar dat neemt niet weg dat ook de eerste Zelda inderdaad heel wat schooltijd heeft gekost

Verwijderd
100% met je eens, beste Zelda spel ooit, die n64 crap kan er nieteens bijkomen.Op woensdag 02 januari 2002 17:03 schreef axis het volgende:
vannacht van 23:00 tot 05:00 zelda zitten spelen.. jezus was een koel spel.. ben weer net zo fanatiek bezig als jaren terug...
is zelda voor de N64 net zo koel? zijn er mensen die ze beiden hebben gespeeld (SNES & N64)?? Is de N64 versie gaver (afgezien van de graphics dan)? Dezelfde spanning en plezier?
Echt een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb.
/me denkt dat hij s'avonds zijn SNES eens gaat aansluiten.