ben van plan een nieuwe monitor te kopen en zit aan een 21" te denken.
Ik werk nu op een Videal 19" maar ben niet blij met deze monitor.
Ik werk nu op een Videal 19" maar ben niet blij met deze monitor.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Op woensdag 02 januari 2002 16:55 schreef axis het volgende:
NOOIT een hansol kopen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ik ben het hier helemaal mee eens (zie sig)Op woensdag 02 januari 2002 17:07 schreef terw_dan het volgende:
Ik moet zeggen dat de Iiyama op zich goede monitoren zijn als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding.
Ik zelf heb de 22" van Iiyama (21" heb ik nog nooit van ze gezien) en ik ben er zeer tevreden mee, alleen als ik het vergelijk met schermen van Sony of Eizo dan zie je het verschil wel (maar een Sony/Eizo is ook bijna 2 keer oz duur)
Verwijderd
Verwijderd
w00t
Verwijderd
Je moet eerst meer posts hebben (tech posts) om in de Huiskamer de topics te lezen.Op woensdag 02 januari 2002 17:12 schreef doophoofd het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens (zie sig)
ps. ik kan jouw vraag in je sig niet lezen....(geen toegang)
Is nogal logisch dat je SONY's beter beeld hebben. De IIyama's hebben een mitsubishi diamondtron beeldbuis (als je het over de types hebt die een aperture grill buis hebben) en de Sony's hebben sony trinitron beeldbuizen. De Sony's hebben dit patent al heel wat langer en zijn hier ook wat beter in. De Sony's hebben dan ook scherper beeld dan de IIyama's.Op woensdag 02 januari 2002 17:14 schreef Vcore het volgende:
maar sony is wel! ..
ik heb er 2 19" echt heeeel mooi beeld,
iiyama is ook prima hoor
(ben ook de eigenaar van een 19"iiyama geweest)
toch vind ik zelf de sonys mooier beeld geven, wat minder blas en prettiger als je er lang achter zit, maar idd wel wat prijziger.
met wat minder geld zou ik in ieder geval voor de iiyama gaan.
(of een LG, maar ik heb alleen een 17"795FT van lg gehad, die gaf super beeld, maar ik weet niet of dat ook zo is met de kingsize schermen van ze..)
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Moach, zo logisch is het niet hoor. Mijn ervaring is dat de Sony 0.24dp 21" Trinitron's op m'n werk zeker niet scherper zijn dan mijn Iiyama 22" (alle twee vlijmscherp). Het is niet alleen de beeldbuis die telt, de electronica d'r omheen wil ook wel het één en ander doen.Op woensdag 02 januari 2002 19:54 schreef Rick2001 het volgende:
[..]
Is nogal logisch dat je SONY's beter beeld hebben. De IIyama's hebben een mitsubishi diamondtron beeldbuis (als je het over de types hebt die een aperture grill buis hebben) en de Sony's hebben sony trinitron beeldbuizen. De Sony's hebben dit patent al heel wat langer en zijn hier ook wat beter in. De Sony's hebben dan ook scherper beeld dan de IIyama's.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Verwijderd
Pff, de 22" is echt super. Weinig exemplaren die fout gaan.Op woensdag 02 januari 2002 21:08 schreef NioXX het volgende:
Als je veel waarde hecht aan service en ondersteuning moet je voor Iiyama gaan, ook voor beeldkwaliteit trouwens
Verwijderd
Verwijderd
mja... en waar slaat dat op... je hebt van ieder merk goedkope modellen die gewoon brak zijn. Je hebt immers ook brakke iiyama's (de S serie enzo)Op woensdag 02 januari 2002 22:16 schreef Hompie het volgende:
Koop nooit een LG ik zit me nut te iriteren aan dit Kl*te scherm voor mijn neus. Een tweede LG bij mij thuis is nog waziger en een derde op school in rook op gegaan.
Dus geen LG
Dit topic is gesloten.
![]()