Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Hellup iemand !!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
sorry weet het niet maar als je wilt ruilen heb genoeg divx 
<font color="red">lijst met 488 titels verwijderd</font>
Heb nog meer,
maar ja staat op hd en nog niet in lijst 
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Gathering of Tweakers is niet de juiste plaats voor het ruilen van DivX, zie de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/faq">algemene FAQ</a> onder het kopje "warez" voor meer informatie.
Deze actie levert je een officiële waarschuwing op.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
<font color="red">lijst met 488 titels verwijderd</font>
Heb nog meer,
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Gathering of Tweakers is niet de juiste plaats voor het ruilen van DivX, zie de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/faq">algemene FAQ</a> onder het kopje "warez" voor meer informatie.
Deze actie levert je een officiële waarschuwing op.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
Jah.. mooi post; maar dat vroeg ie niet wat voor Divx'sjes je allemaal hebt...
Divx heeft een minimum kleurendiepte van 24bit... Dus aan het encoden zal het wel niet liggen..
Wat voor Windows versie hebt je, wat voor videokaart... nieuwste DirectX al geinstalleerd?
Ik heb problemen gehad met een te oude driver van een Viper II met een te oude DirectX versie; upgrade van beide verhielp mijn problemen..
En als je zowel Divx 3 als Divx 4 als codec wilt hebben dan moet je eerst Divx4 installeren en dan Divx3, en bij de vraag om bestanden te overschijven op nee drukken...
Divx heeft een minimum kleurendiepte van 24bit... Dus aan het encoden zal het wel niet liggen..
Wat voor Windows versie hebt je, wat voor videokaart... nieuwste DirectX al geinstalleerd?
Ik heb problemen gehad met een te oude driver van een Viper II met een te oude DirectX versie; upgrade van beide verhielp mijn problemen..
En als je zowel Divx 3 als Divx 4 als codec wilt hebben dan moet je eerst Divx4 installeren en dan Divx3, en bij de vraag om bestanden te overschijven op nee drukken...
Je weet hopelijk dat GoT daar de plaats niet voor isOp maandag 07 januari 2002 09:30 schreef icqnummer een hele hoop dingen:
beetje late reactie maar alle spec staan in mijn SigOp maandag 07 januari 2002 09:35 schreef Krypt het volgende:
Jah.. mooi post; maar dat vroeg ie niet wat voor Divx'sjes je allemaal hebt...
is echt kut ik wil gewoon in div4 encoden maar als ik 3 er na op zet kan ik ook allen maar in 3 encoden ook als ik niks overschrijf ik snap er ff niks van zo moeilijk kan het tog niet zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina: 1