Toon posts:

moederbord voor amd althon xp 1600+

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat is nou een goed moederbord voor amd atlhon xp 1600+
wat dat is volgens mij wel een populaire cpu ?

maar niet duurder dan 400,-
want anders wordt die compinatie voor mij niet betaalbaar :P

ik zelf zat te denken aan een abit :?

• Gosu
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 07:13

Gosu

UltraBook

Als jij denkt aan een Abit dan ligt dit niet echt onder de 400 piek... Ik denk dat je dan meer richting MSI moet.

Del XPS 13

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb heel veel goeds gehoord van die ECS moederborden. Eigenlijk hoopte ik een bord te kopen met onboard lan en sound omdat ik ALTIJD te kort heb aan PCI sloten. Dus als die 2 componenten goed zijn ben ik tevreden :-)

Verwijderd

Topicstarter
Abit KG7-Raid € 188,-
Abit KG7 Lite € 162,-

zijn die niet goed dan van abit? :?
of betaal je bij abit veel meer voor kwaliteit dan bij ander moederbord fabrikanten ?

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ecs K7S5A lan is erg goed en goedkoop. Het is zo'n beetje het goedkoopste bord wat er te krijgen is voor de athlon XP en super stabiel en snel. Kost ongeveer F 185,- zie pricewatch en www.wintelco.nl

Ben er erg tevreden mee en geen geld.

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders nog reacties ?

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

*kick* (Sorry)
Ik zoek een moederbord voor een Athlon XP, en ik wil graag een stabiel bord waarmee ik toch wel een beetje kan overklokken. Mijn oog is gevallen op de ECS K7S6A.
Maar heeft het een reden dat deze relatief zo goedkoop is??

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Mensen, gebruik de search nou even, zulk soort topics komen idere dag 3-6 keer voorbij!!! :Z

En over die ECS: je kan er iig niet goed mee overclocken! Voor de rest is het een goed, stabiel bordje voor weinig geld...

En voor de rest, wil je een SDRAM of een DDR bordje? ECS kan iig allebei...

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Op vrijdag 15 februari 2002 15:23 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Mensen, gebruik de search nou even, zulk soort topics komen idere dag 3-6 keer voorbij!!! :Z
Deze stond in de FAQ, dus ik vond dat ik het wel omhoog kon schoppen.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Epox 8KHA+

Werkt bij mij goed, al heb ik gehoord dat er nogal problemen kunnen zijn met niet opstarten. Maar daar is ook wel een oplossing voor te vinden (search).

Kost 'slechts' 141 Euro

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 15:16 schreef Rickets het volgende:
*kick* (Sorry)
Mijn oog is gevallen op de ECS K7S6A.
Ik heb hem nou. En hij doet het prima. Hoe ie met een XP werkt weet ik niet. Ik draai er een 200mhz tbird op. Maar fijn bordje. Beetje klotige layout dat wel. PLaats van de ATX connector e.d. en de socket zit wel errug dicht bij de ram sloten. Maar als je nix speciaals hebt/wilt is ie heel prima hoor.

Verwijderd

ik zou kijken naar een msi tje heb ik er nu ook in hangen overklocken gaat priema en een supper stabiel mobo aleen als je gehuegen gaat kopen voor dat mobo dan moet je waarschijnlijk kinkston hebben anderen zouden niet kunnen niet werken en een voordeel van dat mobo is dat er raid op zit maar hij kost wel +/- 160 euro

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zie FAQ [topic=378757/1/25]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Beetje mosterd na de maaltijd dit hè :+ (zie date).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.