Tomson?

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Topicstarter
Wie kent het merk tomson (in verband met audio-apparatuur)? Mijn neef had het er over, hij zei dat het een goed merk is (wat ik betwijfel), maar ik heb er nog nooit van gehoord...
Kent iemand het merk tomson (of thomson)?

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-07 05:29

winnie

de poes...

Thomson is een frans merk, wat enigzins aan philips gelieerd is. Niet briljant. Beetje middle of the road, tot gewoon slecht.

• TB

TB

pompiedom

Topicstarter
Oohhh... Philips en audio gaan niet samen (behalve de Audio-branders), dus gewoon slecht...

Verwijderd

Thomson = Nordmende, of andersom.

Thomson Technologies is ut ..

Vroeger erg goed, de laatste jaren jammergenoeg tanende .. :'(

Verwijderd

Saba tv's en stereo's. Thomson heeft volgens mij ook wat te maken met NVidia. Owja en ze doen ook erg veel aan research (hdtv, breedbeeld-tv enz.). Qua research doen ze heel veel, qua directe produqten zijn ze wat minder.

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 11:24

Rozz

I'm an Apogian!!

TB waarop baseer jij dat Philips en Geluid niet samengaan???

Heb zelf een 900serie setje gehad en heb niets te klagen gehad..zeker niet voor dat geld.

Thomson is qua TV design heel erg mooi en als je in de winkels kijkt vindt ik sommige gevallen beter/mooier/strakker dan andere duurdere modellen/merken.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 14:38

Jag

Ik heb ooit nog eens een thomson monitor gehad. Je kon kiezen of je groen/zwart wilde, of oranje /zwart. Verder weet ik niets van het merk af. Maar waarvoor is het eigenlijk?

Jag

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Thomson is volgens mij ook frans en brengt veel producten uit onder licentie van andere fabrikanten.

Dus bijv Sony maakt een proffesionele betacam recorder(fl 35.000,-),Thomson brengt hetzelfde apparaat op de markt met als enige verschil de merknaam dus i.p.v Sony staat er Thomson op.

Alleen in dit marktsegment ben ik Thomson tegengekomen,maar volgens mij hebben ze ook connecties met Telefunken enzo.

Greetz Jur.

• TB

TB

pompiedom

Topicstarter
TB waarop baseer jij dat Philips en Geluid niet samengaan???
Ik heb het hier over versterkers en weergevers... Ik hoor hier nogal negatieve verhalen over. Ok, voor de "gemiddelde mens" goed genoeg.
Zoals ik al zei heeft Philips met de audio-brander wel een goed product in huis.
Oh ja, en natuurlijk de DCC-speler, die heeft mijn pa. Wat een kwaliteit zeg!!!! Ongelooflijk, perfect systeem (betere geluidskwaliteit dan minidisc).

Maar sorry als ik je met die uitspraak tegen het hoofd heb gestoten.

Waarom ik het merk Thomson noem? Mijn neef had het erover dat hij spul van Thomson wilde kopen, ik heb (had) er nog nooit van gehoord en wilde jullie mening over dit merk wel eens horen...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Vroeger maakte Philips ook wel goeie spullen hoor, het is alleen de laatste jaren wat minder... Brak eigelijk :(

Om ff een voorbeeldje te geven; mijn CD100 uit 1983 doet het nog steeds, terwijl een andere Philips CD-speler van mij tig reparaties heeft moeten ondergaan, om uiteindelijk een duikvlucht uit het raam te maken. >:) (type weet ik niet meer, ik weet alleen wel dat het ding me 600,- heeft gekost; waarvan 250,- aan reparaties door mij en Philips)
Kaj.

• Hyperbird
  • Niet online
Thomson, waren zij niet die gene die mp3 uitgevonden hadden, of heb ik het nu helemaal fout :P

Verwijderd

Dat was toch Fraunhofer IIS?

Verwijderd

Ik ben verkoper bij bcc en ben zeer te spreken over apparatuur van thomson.

Thomson is een frans merk dat een eigen locatie heeft in nederland. Thomson werkt onder verschillende europeese namen. Ook maken ze veel apparatuur die onder andere namen in de markt zijn zoals:

*xbox (de hardware is ontwikkeld door thomson)
*alcatel modems (alcatel is een onderdeel van thomson)
*gsm telefonie (veel hardware in gsm's is ontwikkeld door thomson)
*saba (saba is onderdeel van thomson)

Thomson begon met zijn productie 5jaar garantie te leveren op hun producten. Dit is 2 jaar geleden terug gesteld naar 1jaar. Dit omdat ze dit even hebben gedaan enkel omzichzelf te bewijzen op de markt. Als fabricant moet je hier voor veel lef hebben vind ik.

Verder zie ik thomson weinig terug voor reparaties, terwijl we ze veel verkopen.
Zeer goede kwaliteits/prijs verhouding.

Dvd van thomson is ook heerlijk, makkelijk regiovrij te maken, en erg compleet qua functies.

en bij bcc weet je zeker dat je het goedkoopste koopt, altijd laagste prijs!!! Product ergens anders goedkoper? heb het er over met de verkoper en je krijgt het verschil + 25% van verschil zonder enkel probleem terug. BCC garantie voorwaarde zijn ook erg gunstig.

SUCCES!! afz flowerpower20nl

Verwijderd

enorm oude koe + reclame
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.