Toon posts:

Webcam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een webcam aangeschaft en nu zou ik graag willen, dat vrienden mij realtime over internet kunnen zien. Helaas heb ik nog geen idee, hoe ik mijzelf zichtbaar kan maken via internet. Iemand enig idee?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:32
Bijvoorbeeld met Netmeeting...

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 20:51

Mex

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:28

franklin

denkt teveel...

www.camarades.com of .nl inderdaad! Alleen is die software nogal vies! Bij mij lekt ie memory als de ziekte!

Wat voor een camera gebruiken jullie? Ik heb al ruim een jaar een logitech quickcam home... niet echt geweldig :( maar wel leuk :)

Verwijderd

ik heb de creative webcam 3 in windows 2000
draaien met camerades en dat draait super in 98 alleen heb ik allemaal problemen ken ik niks meer openen maar in 2000 TOPPIE !!!

heb hem draaien op me site

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:14
Marcje, ik heb dat ding ook en ik wil er gewoon foto's me maken.
Kan dat ook?

- NAC Breda -

Verwijderd

Topicstarter
Netmeeting werkt o.k.
Camarades heb ik ook geprobeerd, maar helaas heb ik problemen met mijn IP-adres. Mijn P.C. heeft namelijk een LAN-internetverbinding, waardoor Camarades het IP-adres van de server pakt. Aangezien mijn webcam niet aangesloten is op de server, maar op mijn P.C. kunnen anderen de webcam niet zien via een website van camarades. Als iemand een oplossing heeft om het IP-adres van mijn P.C. zichtbaar te maken aan camarades zou je mij een groot plezier doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens een Webcam Creative Go

Verwijderd

ja je kan er mooie fotos mee maken. maar moet je wel GENOEG licht hebben.. ik merk dat als ik het erg donker heb dat ie dat dan niet goed kan.. en er zit een knopje op . druk er op en je foto komt naar voren ( gelijk )

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:14
Marcje, welk proggie opent ie dan bij jou?
Ik heb namelijk lopen kloten met Imaging enzo..

- NAC Breda -

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:28

franklin

denkt teveel...

Machiel: ik heb mijn cam ook draaien achter firewall, ff wat poortjes forwarden (1047 ofzo) en hopplaz!

uit mijn rinetd.conf:

212.187.98.104 2047 192.168.0.3 2047
212.187.98.104 2048 192.168.0.3 2048

Verder doet mijn firewall NAT dus zoekt het uitgaande verkeer lekker zelf uit!

Verwijderd

hij maakt gebruik van kodak photo
tenminste in windows 2000 gewoon cam ergens op richten en dan SHOOT !!!! en dan opend hij een raampie. en klaar. niks opstarten werkt gewoon meteen hiero op me werk heb ik een webcam 3 go en dat is dus niks alleen maar problemen mee. ( software fouten )

• Triple
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05-2025

Triple

SWOK!

Hele mooie pagina gemaakt door een collega. www.webcamcentre.com . Waakt gebruik van xitami webserver en een ander webcanm proggie. Alles makkelijk en duidelijk instelbaar, altijd on line, mooie mogelijkheden op de page en uitgetest door 8 peoples die hier enthausias over zijn. Voor 1:1 kun idd beter netmeeting gebruiken.

Mazzel!!!

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

Pagina: 1