Toon posts:

Muisproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een logitech mouseman dual optical. Ik heb sinds kort winXP en nu doet de muis een beetje vreemd als ik spelletjes ga spelen. In windows doet ie het gewoon goed, maar als ik bijvoorbeeld UT ga spelen dan gaat ie soms na een tijdje gewoon uit (de twee ledjes aan de onderkant gaan dan uit). Iemand anders dit probleem ook? Onder win98se deed de muis het namelijk prima.

Alvast bedankt.

Verwijderd

heb dezelfde muis... ik heb dat probleem alleen niet, heb je hem geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb net de nieuwste drivers van de logitech site afgehaald (9.41 geloof ik).

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:59

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Misschien nieuwe drivers eroverheen gooien :?
Net te langzaam |:(

Verwijderd

probeer eens zonder hem te installeren... heb ik ook, nergens last van... zoizo bij gamen niet installeren, wordt ie trager van... bij gewoon gebruik maakt dat weinig uit maar bij games merk je het verschil wel, gaat maar om fracties van seconde maar dan kan een kwestie van leven of dood zijn >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb juist de nieuwste drivers geinstalleerd omdat hij het zonder drivers te installeren niet goed deed. Het mocht niet helpen blijkbaar. Dus daar kan het niet aan liggen. Maar nu ik dit aan het tikken ben, is ie ook net uitgegaan. winXP zegt dat een USB-device is malfuctioning. Misschien wordt het toch eens tijd om ff naar de winkel terug te gaan want ik heb zo'n gevoel dat ie het niet meer zo lang zal doen.

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 16:55 schreef DoMi het volgende:
ik heb juist de nieuwste drivers geinstalleerd omdat hij het zonder drivers te installeren niet goed deed. Het mocht niet helpen blijkbaar. Dus daar kan het niet aan liggen. Maar nu ik dit aan het tikken ben, is ie ook net uitgegaan. winXP zegt dat een USB-device is malfuctioning. Misschien wordt het toch eens tijd om ff naar de winkel terug te gaan want ik heb zo'n gevoel dat ie het niet meer zo lang zal doen.
denk het ook ja... zal wel ergens een lost contactje zitten
Pagina: 1